ثبت نام ۳۰ نفر برای انتخاب ۱۰ نفر در شوراهای دو شهر خلیل آباد و کندر
ثبت نام ۳۰ نفر برای انتخاب ۱۰ نفر در شوراهای دو شهر خلیل آباد و کندر

فرماندار خلیل آباد گفت: ۳۰ نفر برای انتخاب ۱۰ نفر در شوراهای دو شهر خلیل آباد و کندر ثبت نام کردند.

به گزارش اختر شرق؛ دکتر ابراهیم قاسم پور، فرماندار شهرستان خلیل آباد در نشست خبری با خبرنگاران آخرین وضعیت ثبت نام شدگان در شوراهای اسلامی ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در خلیل آباد را اعلام کرد.

دکتر قاسم‌پور در این باره گفت: برای شهر خلیل آباد تعداد ۲۳ نفر و شهر کندر هفت نفر ثبت نام داشته‌اند که در میان ثبت نامی‌های شهر خلیل آباد نام سه نفر از اعضای فعلی شورای شهر خلیل آباد دیده می‌شود و در کندر تعداد چهار نفر جزء کاندیداهای این دوره قرار دارند.

وی ادامه داد: در مجموع مردم خلیل آباد و کندر از میان لیست نهایی در شهرهای ذکر شده تعداد پنج نفر را برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر خود در ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ انتخاب می‌کنند.

قاسم‌پور با بیان اینکه، ازمجموع افراد ثبت نام شده سه نفر در خلیل آباد و در کندر یک نفر از بانوان ثبت نام داشته اند، گفت: کار بررسی صلاحیت‌ها و استعلام از مراجع مربوطه آغاز شده است که نهایتا در زمان مقرر لیست نهایی توسط فرمانداری اعلام خواهد شد.

وی افزود: تمام تمهیدات لازم برگزاری انتخابات در شهرستان اندیشیده شده و تاکنون براساس برنامه و تقویم وزارت کشور شهرستان پیش رفته است.

فرماندار خلیل آباد نیز از تلاش‌های دستگاه‌های مختلف و اطلاع‌رسانی رسانه‌ها و فضای مجازی در شهرستان در این خصوص تقدیر نمود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 190