۲۰ دقیقه تبلیغ تلویزیونی برای هرکاندیدای انتخابات مجلس در خراسان رضوی
۲۰ دقیقه تبلیغ تلویزیونی برای هرکاندیدای انتخابات مجلس در خراسان رضوی

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی گفت: برای تبلیغات نامزدهای انتخاب مجلس شورای اسلامی، ۱۹ فرستنده در استان تا بهمن‌ماه راه‌اندازی می‌شود و هر کاندیدا فرصت ۲۰ دقیقه ای برای تبلیغ در این شبکه های تلویزیونی مختص هر حوزه انتخابیه را پیدا می کند.

به گزارش اختر شرق؛ سید هادی طباطبایی یکشنبه مورخ ۲۴ دی ماه در دیدار با مدیران و سردبیران رسانه‌های استان اظهار کرد: در دوره دوازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی امکاناتی فراهم شد تا تبلیغات تلویزیونی برای همه نامزدها فراهم شود که بر این اساس ۱۹ فرستنده با فرکانس خاص در استان نصب شده و بهمن ماه راه‌اندازی می‌شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی در ادامه افزود: در حال حاضر این فرکانس‌ها برای حوزه انتخابیه مشهد و کلات راه‌اندازی شده است و مردم می‌توانند در گیرنده‌های دیجیتال آن را مشاهده کنند.

با این حال مطابق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، هر نامزد می‌تواند در ۲۰ دقیقه خود را معرفی کرده و برنامه‌های خود را اعلام کند.

وی در خصوص رد صلاحیت‌ها خاطرنشان کرد: در این دوره از انتخابات دلایل رد صلاحیت‌ها به افراد به صورت مشخص اعلام شده و از طرفی رد صلاحیت‌ها از همه جریانات وجود داشته است.

به طور مثال از جریان‌های مختلف اصولگرا، اصلاح طلب و… نیز در حوزه‌های انتخابیه استان‌عدم تایید صلاحیت وجود داشته است.

طباطبایی به رصد هزینه‌های نامزدها پرداخت و بیان کرد: مسیر پرداخت‌های مالی نامزدها برای تبلیغات انتخاباتی در کمیته‌ای به نام «تبلیغات» ثبت شده و وضعیت هزینه‌ها مشخص خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی با اشاره به وضعیت برگزاری انتخابات الکترونیک افزود: زیرساخت‌های مخابراتی لازم در ۹۵ درصد استان فراهم شده و آمادگی برای انتخابات مجلس کاملا آنلاین و برخط وجود دارد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 1