۱۸ کلاس درس در سه مدرسه در مشهد به بهره برداری رسید
۱۸ کلاس درس در سه مدرسه در مشهد به بهره برداری رسید

آیین افتتاح سه پروژه طرح توسعه مدارس منطقه تبادکان؛ دبیرستان علوی انوشیروانی، دبستان علوی شهید پیش بین و دبستان حدیدی پورتوس برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ سید امیر شوشتری مدیر کل آموزش و پرورش استان ۳۰ آذردر حاشیه مراسم افتتاح سه پروژه طرح توسعه منطقه تبادکان گفت؛ با توجه به اینکه در انتهای بلوار توس شاهد تراکم بالای جمعیت هستیم و این تراکم و افزایش جمعیت دانش آموزی باعث شده بود تا مدارس این منطقه دو یا سه شیفت برگزار شود و متاسفانه به دلیل تراکم جمعیت منطقه، زمین مناسب نیز برای ساخت مدرسه در محدوده‌های پر تراکم موجود نبود، طرح توسعه مدارس را که از سیاست‌های جدید اداره کل نوسازی مدارس است، برای این منطقه اجرا گردید.

شوشتری با تاکید بر ابتکار عملی که در واحدهای فنی آموزش و پرورش استان و اداره نوسازی داشته اند، بیان کرد؛ توسعه مدارسی که شرایط لازم را داشته‌اند در دستور کار قرار گرفته است و امروز نیز شاهد افتتاح سه پروژه از طرح‌های توسعه هستیم تا دانش آموزان در فضای مناسب تحصیل کنند.

شوشتری ادامه داد؛ این پروژه‌ها با همکاری و مساعدت بنیاد علوی انجام پذیرفته که کار بسیار با ارزشی است چرا که این طرح برای اولین بار در این بنیاد اجرایی شده است. وی با بیان اینکه دانش آموزان در فضای مناسب تحصیل کنند از هر راه ممکن نسبت به ساخت و توسعه مدارس اقدام خواهیم کرد تصریح کرد؛ تمام تلاش خود را برای ساخت و توسعه فضاهای آموزشی به ویژه حاشیه شهر به کار گرفته ایم.

image_printچاپ مطلب

Visits: 1