کشف ۲۰۰ میلیون تومان کالای قاچاق در سرخس
کشف ۲۰۰ میلیون تومان کالای قاچاق در سرخس

رئیس اداره صنعت معدن تجارت از کشف کالای قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اختر شرق؛ علی‌اکبر اکبری با اشاره به افزایش ۱۰۰ درصدی بازرسی و کشف کالاهای قاچاق در پنج‌ماهه گذشته گفت:

 برای حفظ حقوق مصرف‌کنندگان و ممانعت از افزایش غیرقانونی قیمت‌ها توسط برخی افراد فرصت‌طلب، تقویت نظارت بر بازار و پیشگیری از بروز تخلفات از ابتدای سال جاری از تعداد ۳۰۰ واحد صنفی که اکثراً در قالب گشت مشترک با همکاری سایر دستگاه‌های نظارتی اعم از اداره نظارت بر اماکن عمومی، اداره بهداشت، اداره تعزیرات حکومتی و بازرسی اصناف صورت گرفت.

وی افزود: در این بازرسی‌ها به تعداد ۷۷ واحد صنفی متخلف که عمدتاً تخلفاتی نظیر گران‌فروشی، کم‌فروشی، عرضه خارج از شبکه، عدم درج قیمت و…داشتند تذکر اخطار و معرفی به تعزیرات انجام گرفت.

رئیس اداره صمت اظهار کرد: در راستای بازرسی‌های صورت گرفته از تعداد ۷ واحد صنفی کالای قاچاق به ارزش ۲۰۰۰/۰۰۰۰/۰۰۰۰ ریال کشف که پس از مراحل قانونی و تشکیل پرونده جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

اکبری در پایان تصریح کرد: با همکاری همه دستگاه‌های ذی‌ربط و در ایام بازگشایی مدارس نظارت‌ها بیشتر و با هرگونه تخلفی به‌شدت برخورد که لازم است شهروندان همکاری لازم را داشته باشند.

خبرنگار: محمودی

image_printچاپ مطلب

Visits: 0