کسب مقام قهرمانی هجدهمین دوره مسابقات فوتسال دامپزشکی استان توسط تیم منتخب کاشمر، گناباد و بجستان بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس
کسب مقام قهرمانی هجدهمین دوره مسابقات فوتسال دامپزشکی استان توسط تیم منتخب کاشمر، گناباد و بجستان بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

تیم منتخب شهرستانهای کاشمر، گناباد و بجستان در هجدهمین دوره مسابقات استانی که در شهرستان نیشابور، یادواره ۲۵۳۲ شهید نیشابور در دوران دفاع مقدس برگزار شد به مقام قهرمانی دست یافت.

به گزارش اخترشرق؛ رئیس شبکه دامپزشکی کاشمر با اعلام این خبر گفت: در این دوره از مسابقات که با شرکت ده تیم از شهرستانهای استان آغاز گردید تیم منتخب کاشمر، گناباد و بجستان با انجام چهار بازی مقتدرانه و با ۱۲ گل زده و بدون گل خورده به نیمه نهایی راه یافت.
دکتر سعید خانراده افزود: این تیم با شکست سنگین ۶ بر صفر مقابل تیم شهرستان طرقبه و شاندیز در مرحله نیمه نهایی به به برتری رسید و بعنوان تیم مدعی به فینال رفت.
وی بیان کرد: این تیم در فینال مسابقات به مصاف تیم شهرستان نیشابور میزبان این دوره از مسابقات رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ آن را شکست داد.
وی افزود این پیروزی در حالی رقم خورد که خانم دکتر هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در سالن حضور داشت و تیم نیشابور از امتیاز میزبانی بهره می‌برد.
لازم به ذکر است در مراسم اختتامیه این بازی‌ها خانم هاجر چنارانی ضمن تشکر ازتیمهای شرکت کننده و اهدای جام قهرمانی و جوایز این دوره، برایجاد روحیه‌ی همدلی، فتوت بین بازیکنان تاکید کرد و اذعان داشت: سطح مسابقات بسیار بالا بود و امیدوارم میزبانی خوبی برای ورزشکاران بوده باشیم و خاطرات خوبی را برای آن‌ها ثبت کرده باشیم.

image_printچاپ مطلب

Visits: 19