کسب رتبه برتر کشوری دانش آموز خبرنگار مشهدی در سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار
کسب رتبه برتر کشوری دانش آموز خبرنگار مشهدی در سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار

«حسنا داریوش» دانش آموز خبرنگار مشهدی در سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار با فیلم «خانم مدیر» رتبه برتر کشور را کسب کرد.

به گزارش اختر شرق؛ حسنا داریوش دانش آموز و خبرنگار ناحیه هفت مشهد در بخش فیلم ما (نهضت روایت زن ایرانی) و سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار به عنوان فیلمساز و کارگردان فیلم خانم مدیر توانست از دبیرخانه کشوری لوح را دریافت و شعله‌های این ذوق و قریحه را تا ابد در دل همگان روشن کند.

لوح این جشنواره کشوری توسط دبیرخانه جشنواره فیلم عمار با این عنوان به وی رسید: فیلمساز خوش قریحه و هنر آموز آینده حسنا داریوش؛ از همان وقتی که در آغوش مادرانه‌ای رشد میافتی و دست گرم برسرت کشیده می‌شد تا الفبای زندگی بیاموزی، شاهد قصه قهرمانی یک زن بوده‌ای و حالا با قدم گذاشتن در این عرصه، شده‌ای روای آن، راوی قهرمانی کسانی که بذر عشق و محبت را نسل به نسل در دل‌های فرزندانشان کاشته‌اند تا شاهد رویش درخت بارور ایمان در اندیشه آیندگان این مرز و بوم باشند.

قهرمانی زنان بی‌ادعایی که با گرمی وجود و نفس والا اول خانه‌شان را آباد کردند و بعد برای آبادی تمام خانه‌های این سرزمین بسم الله گفتند و به میدان آمدند، چرا که باور داشتند زن یعنی محور و مرکز عالم.

آفرین بر تو که راوی یک گنج بودی و پیش‌تر کاشف آن و ذوق و انگیزه والای تو برای کشف گنجینه‌های پنهان این سرزمین که سرمایه‌های هویت ملی و ایرانی‌مان هستند را می‌ستاییم.

کسب رتبه برتر کشوری دانش آموز خبرنگار مشهدی در سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمارکسب رتبه برتر کشوری دانش آموز خبرنگار مشهدی در سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار

image_printچاپ مطلب

Visits: 3