کسب رتبه اول پرداخت وام ازدواج در کشور توسط خراسان رضوی
کسب رتبه اول پرداخت وام ازدواج در کشور توسط خراسان رضوی

به گزارش اختر شرق؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد اظهار کرد: در دولت سیزدهم با همکاری خوبی که از سوی دولت و مجلس صورت گرفت، قانون حمایت از جوانی، جمعیت و ازدواج به تصویب رسید که قانون نسبتا جامع و کاربردی است. معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: شخص رئیس جمهور محترم توجه […]

به گزارش اختر شرق؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد اظهار کرد: در دولت سیزدهم با همکاری خوبی که از سوی دولت و مجلس صورت گرفت، قانون حمایت از جوانی، جمعیت و ازدواج به تصویب رسید که قانون نسبتا جامع و کاربردی است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: شخص رئیس جمهور محترم توجه ویژه‌ای به مسائل خانواده و موضوع وام ازدواج دارند و بر این اساس دستورات مهمی از سوی رئیس جمهور برای سهولت دریافت وام ازدواج صادر و مورد تاکید قرار گرفته شده است.

وی تصریح کرد: در استان هم همه ظرفیت‌ها با علاقه این موضوع را دنبال می‌کردند اما به دلایل مختلف در سال اخیر که گذشت طی مقاطعی یک عقب‌ماندگی‌ها و صف انتظارهای نسبتا طولانی در بانک‌ها شاهد بودیم.

به طور مثال در آذرماه ۱۴۰۲ بیش از ۲۳ هزار نفر از متقاضیان وام ازدواج در صف انتظار بودند و این باعث شرمندگی ما در مقابل مردم بود.

حجت الاسلام والمسلمین گنابادی‌نژاد با تاکید بر اینکه پرداخت وام ازدواج «کف انجام وظیفه حاکمیت در موضوع ازدواج» است، خاطرنشان کرد: پیگیری‌های مفصلی در این حوزه صورت گرفت.

استاندار خراسان رضوی به این موضوع ورود پیدا کردند و دستوراتی به بانک‌ها ابلاغ کردند. همچنین رئیس کل دادگستری استان جلسه‌ای ویژه برگزار کردند، شورای هماهنگی بانک‌ها و برخی از نمایندگان مجلس پیگیری و همراهی کردند.

لذا با مجموعه پیگیری‌های ویژه و همدلی‌هایی که در سطح استان صورت گرفت، هم‌اکنون صف انتظار ما به ۳ هزار نفر در بانک‌ها رسیده و به لحاظ عملیات اعطای وام در بهمن‌ماه ۱۴۰۲ رتبه یک کشور را به خود اختصاص دادیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: شبکه بانکی استان نسبت به دریافت وثیقه‌ها باید ابلاغیه بانک مرکزی را رعایت کنند تا شاهد رضایتمندی مردم در این حوزه باشیم.

image_printچاپ مطلب

Visits: 2