پیگیر تخصیص ۳۵ میلیارد ریال اعتبار لحاظ شده برای پردیس سینمایی تربت‌حیدریه در سال ۱۴۰۱ هستیم
پیگیر تخصیص ۳۵ میلیارد ریال اعتبار لحاظ شده برای پردیس سینمایی تربت‌حیدریه در سال ۱۴۰۱ هستیم

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تربت‌حیدریه گفت: با توجه به اینکه تربت‌حیدریه فاقد سینماست مهم‌ترین اولویت امسال ما راه‌اندازی پردیس سینمایی است که ۳۵ میلیارد ریال اعتبار برای احداث این پردیس در سال ۱۴۰۱ از محل منابع دولتی و منابع داخلی شهرداری پیش‌بینی‌شده است.

به گزارش اختر شرق؛ رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تربت‌حیدریه گفت: با توجه به اینکه تربت‌حیدریه فاقد سینماست مهم‌ترین اولویت امسال ما راه‌اندازی پردیس سینمایی است که ۳۵ میلیارد ریال اعتبار برای احداث این پردیس در سال ۱۴۰۱ از محل منابع دولتی و منابع داخلی شهرداری پیش‌بینی‌شده است.

وی ادامه داد: ۲۰ میلیارد ریال از این مبلغ در بودجه شهرداری پیش‌بینی‌شده و برای تأمین بقیه آن از محل اعتبارات سازمان شهرداری‌ها و سازمان سینمایی در حال پیگیری هستیم.

زاهدی، علت تعلل در ساخت پردیس سینمایی را تملک زمین در بوستان مینوی شهرک ولیعصر (عج) عنوان کرد و گفت: خوشبختانه مشکل مربوط به زمین برطرف شده و نقشه‌های آن توسط موسسه سینما شهر در حال تهیه می‌باشد و راه‌اندازی سینما، مهم‌ترین اولویت کاری کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی است زیرا خلأ آن در این خطه بسیار مشهود است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تربت‌حیدریه در پایان خاطرنشان کرد: ساخت سالن نمایش روباز و نمازخانه در بوستان پیشکوه به‌عنوان اولویت‌های بعدی این کمیسیون و هر دو پروژه خیرساز است که ساخت نمازخانه شروع‌شده و آمفی‌تئاتر نیز در مرحله شروع خاک‌برداری است و برای ساخت هر بخش آن ‌یک خیر خاص مساعدت دارد.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Views: 7