پیکر شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در خواف به خاک سپرده شد
پیکر شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در خواف به خاک سپرده شد

بعد از تشییع پیکر شهید اسماعیل عرب زوزنی شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در برخی دیگر از نقاط شهری و روستایی خواف در زادگاهش، روستای «زوزن» از توابع بخش جلگه زوزن این شهرستان به خاک سپرده شد.

به گزارش اختر شرق؛پیکر این شهید دفاع مقدس با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مردم و علماء شیعه و سنی، مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی بعد از تشییع در شهرهای سنگان و قاسم‌آباد، روستاهای برآباد و زوزن و بیاس‌آباد، در زادگاهش روستای زوزن از توابع بخش جلگه زوزن شهرستان خواف تدفین شد.

آیین وداع و تشییع در بخش سنگان و روستای بیاس آباد، شهر قاسم‌آباد مرکز بخش جلگه زوزن و روستای زوزن زادگاه آن شهید برگزار و سپس پیکر این شهید در گلزار شهدای این روستا به خاک سپرده شد.

آیین وداع با پیکر مطهر شهید اسماعیل عرب زوزنی که روز جمعه هم‌زمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) هم‌زمان با آیین اجتماع صادقیون در میدان شهدای مشهد برگزار و سپس پیکر این شهید در شهرهای شهرستان خواف ازجمله چمن‌آباد، سلامه، سنگان، برآباد و قاسم‌آباد وزوزن تشییع و در آرامستان زوزن با حضور هزاران نفر از مردم شهیدپرور، مردم شیعه و سنی خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، مسئولان استانی و محلی در روستای روزن محل تولد این شهید به خاک سپرده شد.

شهید «محمد اسماعیل عرب زوزنی» فرزند محمدرضا در ۱۷ شهریور ۱۳۴۶ در روستای زوزن از توابع شهرستان خواف چشم به جهان گشود و در چهارم اسفند ۱۳۶۲ در عملیات خیبر به مقام رفیع شهادت نائل آمد و در جزیره مجنون تفحص و از طریق آزمان DNA شناسایی‌شده است.

 پیکر شهید «محمد اسماعیل عرب زوزنی» از شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس پس از تشییع در مشهد به زادگاهش خواف منتقل و با حضور باشکوه مردم شیعه و سنی و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان و نیرو‌های نظامی و انتظامی در روستای چمن‌آباد و شهر‌های سده و سلامی و خواف و عصر امروز در بخش سنگان و روستای بیاس آباد، شهر قاسم‌آباد مرکز بخش جلگه زوزن و روستای زوزن زادگاه آن شهید برگزار شد.

شهید «محمد اسماعیل عرب زوزنی» فرزند محمدرضا در ۱۷ شهریور ۱۳۴۶ در روستای زوزن از توابع شهرستان خواف چشم به جهان گشود و در چهارم اسفند ۱۳۶۲ در عملیات خیبر به مقام رفیع شهادت نائل شد.

پیکر این شهید در جزیره مجنون تفحص و از طریق آزمایش DNA شناسایی‌شده است.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 11