پردیس سینمایی تربت‌حیدریه معطل ۳۵ میلیارد ریال اعتبار است
پردیس سینمایی تربت‌حیدریه معطل ۳۵ میلیارد ریال اعتبار است

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه گفت: برای راه اندازی پردیس سینمایی تربت‌حیدریه ۳۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش اخترشرق؛ مهدی زاهدی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه گفت: برای راه‌اندازی پردیس سینمایی تربت‌حیدریه ۳۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که ۲۰ میلیارد ریال از این مبلغ در بودجه شهرداری پیش‌بینی‌شده و برای تأمین بقیه آن از محل اعتبارات سازمان شهرداری‌ها و سازمان سینمایی در حال پیگیری هستیم.

وی دلیل تعلل در ساخت پردیس سینمایی را تملک زمین در بوستان مینوی شهرک ولیعصر (عجب) عنوان کرد و افزود: خوشبختانه مشکل مربوطه برطرف شده است.

زاهدی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی سینما، مهم‌ترین اولویت کاری کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی است؛ زیرا خلاء آن در این خطه بسیار مشهود است.

وی از ساخت سالن نمایش روباز و نمازخانه در بوستان پیشکوه به‌عنوان اولویت‌های بعدی سال جاری یادکرد و گفت: هر ۲ پروژه خیر ساز است. ساخت نمازخانه شروع‌شده و آمفی‌تئاتر نیز در مرحله خاک‌برداری است و برای ساخت هر بخش آن‌یک خیر خاص مساعدت دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تربت‌حیدریه افزود: اجرای برنامه‌های نمادین خواهرخواندگی با شهرهای دیگر باهدف انتقال تجربیات درزمینهٔ مدیریت شهری و برپایی نمایشگاه و تورهای گردشگری در شهرهای خواهرخوانده به‌منظور معرفی فرهنگ و تاریخی یکدیگر، از دیگر اولویت‌های کاری ما است. همچنین پیگیر ایجاد خانه‌های فرهنگ در محلات مختلف تربت‌حیدریه هستیم تا موضوع معرفی نخبگان گمنام محلات و نیز آموزش فرهنگ شهروندی را با جدیت بیشتر دنبال کنیم.

منبع: فارس

image_printچاپ مطلب

Visits: 1