ورود سازمان همیاری به سرمایه گذاری در پروژه های ساختمانی
ورود سازمان همیاری به سرمایه گذاری در پروژه های ساختمانی

نشست مشترک شورای معاونان سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی و هیات مدیره شرکت همیار سازه توس با موضوع بررسی ظرفیتهای ورود به پروژه های سرمایه گذاری در بخش ساختمان و املاک برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ این نشست صبح امروز با حضور محمدرضا تازیکی مدیرعامل، اعضای شورای معاونان سازمان و هیات مدیره شرکت همیار سازه توس، واحد عمرانی سازمان همیاری شهرداریهای استان برگزار شد.
دراین جلسه ضمن بررسی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود برای توسعه فعالیت‌ها شرکت همیارسازه توس و طرح‌های جدید اقتصادی، در خصوص ورود حوزه عمرانی سازمان به پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حوزه ساختمانی و مولدسازی املاک بحث و تبادل نظرشد.
سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با برخورداری از واحدهای فنی و تخصصی مانند شرکت عمرانی همیار سازه توس علاوه بر اجرای پروژه‌های شهری و کمک به شهرداری‌ها در این حوزه، ظرفیت و توان سرمایه‌گذاری و ورود به اجرای پروژه‌های عمرانی درحوزه ساختمان سازی، انبوه‌سازی و… را داراست.
این سازمان تلاش دارد با حضور موثر در این بخش ضمن کمک به این صنعت ساختمان و ایجاد ظرفیتهای جدید اشتغال در مسیر توسعه اقتصادی و کسب منابع و درآمدهای پایدار از بخش گام بردارد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 55