هم افزایی و تلاش در جهت تسریع در تکمیل پروژه های فاز یک طرح جامع توسعه و بهسازی بازارچه مرزی
هم افزایی و تلاش در جهت تسریع در تکمیل پروژه های فاز یک طرح جامع توسعه و بهسازی بازارچه مرزی

جلسه هماهنگی ستاد اجرایی بازارچه مرزی دوغارون و شورای معاونان سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی با موضوع بررسی مشکلات، موانع و سازوکارهای سرعت بخشیدن در اجرای پروژه های مختلف فاز یک طرح جامع بازارچه مرزی برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ این نشست هم اندیشی ظهر امروز ۱۶ خرداد ماه با حضور محمدرضاتازیکی مدیرعامل، معاونان و مدیران ارشد سازمان همیاری و اعضای ستاد اجرای بازارچه مرزی دوغارون به منظور بررسی میدانی روند اجرای پروژه‌های فاز نخست طرح جامع بازارچه دوغارون در این محل برگزار شد.

در این جلسه که با بازدید تخصصی و میدانی شورای معاونان و اعضای ستاد اجرایی بازارچه مرزی همراه بود، ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اقدامات انجام شده در فاز نخست طرح جامع بازارچه مرزی دوغارون، مشکلات، موانع، زمانبندی اجرای پروژه ها، وضعیت خرید و تامین ملزومات، مصالح و تجهیزات مورد نیاز و… مورد بررسی قرار گرفت.
تسهیل در روند اجرای پروژه ها، پیگیری آخرین وضعیت قرادادهای BOLT در خصوص غرفه‌های مختلف خدماتی و… و همچنین لزوم هم افزایی همه دست اندرکاران در جهت تسریع در اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های در دست اقدام در فاز نخست، مهمترین موضوعاتی بود که در این جلسه به آن‌ها تاکید شد.
شایان ذکر است، در حال حاضر تسطیح، آماده سازی، اجرای کانالهای انرژی، فیبرنوری، شبکه، فونداسیون و زیرسازی غرفه‌های خرده فروشی، تامین آهن آلات و مصالح مورد نیاز و برگزاری مناقصات مربوط به اجرای تعدادی از غرفه‌های خدماتی، راه اندازی باسکول ۸۰ تنی و… از جمله اقداماتی است که تا کنون با تلاش‌های سازمان همیاری در بازارچه مرزی دوغارون عملیاتی شده است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 4