همزمان با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛۱۸۰۶ نفر با مراجعه حضوری به عضویت رایگان کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی درآمدند
همزمان با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛۱۸۰۶ نفر با مراجعه حضوری به عضویت رایگان کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی درآمدند

۱۸۰۶ نفر همزمان با نوزدهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با مراجعه حضوری به کتابخانه‎ها به عضویت رایگان کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی درآمدند.

به گزارش اخترشرق؛ حجت الاسلام و المسلمین علی‌اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی ضمن گرامیداشت ۱۷اسفند، نوزدهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، گفت: همزمان با اعلام فراخوان عضویت رایگان در روزهای ۱۵ و ۱۶ اسفند ماه به مناسبت سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور بالغ بر ۱۸۰۰ نفر از مردم استان خراسان رضوی به عضویت رایگان کتابخانه‌های عمومی درآمدند.
وی با اشاره به این استقبال بی‌نظیر از سوی مردم، اظهار کرد: همچنان که گذشته تاکید کرده‌ام، مردم استان خراسان رضوی در دوران کرونا ثابت کردند اگر زمینه و اسباب لازم در خصوص کتابخوانی فراهم شود، استقبال لازم را از این موضوع انجام می‌دهند.
سبزیان تاکید کرد: هدف از اجرای طرح عضویت رایگان و برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی کتاب محور علاوه بر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به عنوان اصلی‌ترین رسالت مجموعه کتابخانه‌های عمومی، تشویق و ترغیب مردم به سوی کتابخانه‌ها و آشتی دادن جامعه با کتاب در عصر تکنولوژی و فضای مجازی است.
وی اظهار کرد: استقبال مردم از عضویت درکتابخانه‌ها و مشارکت حداکثری در برگزاری برنامه‌های فرهنگی باعث دلگرمی و سندی محکم و مستدل مبنی بر تثبیت جایگاه کتابخانه‌های عمومی به عنوان فرهنگسراهای اجتماعی، پایگاه‌ها و دانشگاه‎های مردمی است.

خبرنگار: فاطمه نبوی ثالث

image_printچاپ مطلب

Visits: 17