نماینده ولی‌‌فقیه در خراسان رضوی: مسائل مرز و بحران عظیم مهاجرت به خراسان رضوی باید موردتوجه قرار گیرد
نماینده ولی‌‌فقیه در خراسان رضوی: مسائل مرز و بحران عظیم مهاجرت به خراسان رضوی باید موردتوجه قرار گیرد

نماینده ولی‌‌فقیه در خراسان رضوی در مراسم معارفه استاندار جدید خراسان رضوی گفت: از استاندار جدید انتظار یک مدیریت کامل و جامع را داریم، مسائل مرز و بحران عظیم مهاجرت به این استان باید مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش اختر شرق؛ آیت‌الله سید احمد علم الهدی در مراسم معارفه استاندار جدید خراسان رضوی اظهار کرد: تخطئه دولت بی‌انصافی است زیرا با تمام توان در حال انجام فعالیت‌های مجاهدان است.

نماینده ولی‌‌فقیه در خراسان رضوی بابیان اینکه شخصیت فیزیکی دولت در استانداران متبلور است، گفت: معتمدیان در شرایطی که دولت در حال اختتام بود این سمت را به دست گرفتند و خدمات قابل‌توجه و گسترده در تمام نقاط استان را انجام دادند.

وی تصریح کرد: از استاندار جدید انتظار یک مدیریت کامل و جامع راداریم، مسائل مرز و بحران عظیم مهاجرت به این استان باید موردتوجه قرار بگیرد.

آیت‌الله علم‌الهدی اظهار کرد: مجاهدت کارگزاران دولت در این دو ماه آثار خوبی به‌جای گذاشته است بی‌انصافی است که برخی میگویند چرا تمام استانداران انتخاب‌نشده‌اند.

نماینده ولی‌‌فقیه در خراسان رضوی بابیان اینکه مقام معظم رهبری در جلسه تنفیذ امر کردند رئیس‌جمهور هر چه سریع‌تر اعضای کابینه را مشخص کنند و مجلس تصویب کند، ادامه داد: سکان استان هر کشور به دست استانداران است.

وی تصریح کرد: همت گماری استاندار منتخب خراسان رضوی به‌خصوص در پیک پنجم کرونا قابل‌تقدیر است اما گاهی در نوع مدیریت افراد مواردی وجود داشته که نیاز به‌دقت دارد.

آیت‌الله علم الهدی تأکید کرد: از چند جهت آقای نظری بهترین گزینه برای استانداری خراسان رضوی بود، بومی و جهادی بودن و داشتن اطلاعات وسیع این مدیر مهم‌ترین ویژگی‌های اوست؛ در دولت گذشته نیز مجموعه تحت مدیریت سردار نظری، بااینکه وظیفه‌ای در قبال معیشت مردم نداشتند، به‌خوبی کمک کرد، همچنین در مسئله تعطیلی کارخانه‌ها و بیکاری‌های عظیمی که براثر غفلت عزیزان مسئول در دولت قبلی به وجود آمد، ابتکارات بسیار خوبی در مدیریت مسائل مختلف داشت.

نماینده ولی‌فقیه خطاب به وزیر کشور متذکر شد: در انتخاب مدیران برای این استان باید توجه لازم را به خرج داد چراکه حساسیت و برخی سرمایه‌های خراسان رضوی قرار استانی و ملی است.

وی عنوان کرد: از دولت سیزدهم درخواست داریم تا نگاه ویژه‌ای به خراسان رضوی به دلیل شرایط خاصی که دارد، داشته باشند؛ هم به دلیل سفر سالانه بیش از ۳۰ میلیون زائر داخلی و خارجی به این استان و هم مسائلی مانند مرزی بودن خراسان رضوی با برخی کشورهایی که با بحران مهاجرت روبرو هستند؛ از دولت نیز درخواست داریم هنگام انتصاب مدیران کل، بدانند که برای چه استانی با چه ظرفیت‌هایی مدیرکل انتخاب می‌کنند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 3