نمایشگاه تخصصی طلا و جواهر و گوهر سنگ‌ها در مشهد آغاز به کار کرد
نمایشگاه تخصصی طلا و جواهر و گوهر سنگ‌ها در مشهد آغاز به کار کرد

هشتمین نمایشگاه تخصصی طلا، جواهر، نقره، فیروزه، گوهرسنگ‌ها، ماشین‌آلات و صنایع وابسته با حضور فعالان این حوزه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش اختر شرق؛ در مراسم افتتاحیه هشتمین نمایشگاه تخصصی طلا، جواهر، نقره و فیروزه معاون وزیر صمت به همراه سایر مسئولان و فعالان این عرصه حضور داشتند.

سعید صیفی مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد در این خصوص اظهار کرد: این نمایشگاه با مشارکت اتحادیه طلا و جواهر و معادن گوهرسنگ‌ها و با حضور ۱۵۰ شرکت از خراسان رضوی و استان‌های تهران، اصفهان، فارس و آذربایجان غربی گشایش یافته است.

صیفی ادامه داد: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی کالاها و محصولات جدید، آشنایی با آخرین دستاوردهای و فنآوریهای تخصصی و ایجاد فرصت جهت برقراری ارتباط و شناسایی شرکت‌های توانمند داخلی است.

او تصریح کرد: هشتمین نمایشگاه تخصصی طلا، جواهر و نقره در ۱۵هزار متر مربع فضای نمایشگاهی و در سالن فردوسی این مجموعه برپا شده است.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: این نمایشگاه از نهم تا ۱۲ آذر ۱۴۰۲ از ساعات ۱۶ تا ۲۱ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر پذیرای بازدیدکنندگان است.

همچنین ملیحه سلطانی مسئول دبیرخانه شهر جهانی گوهرسنگ‌ها درباره این نمایشگاه گفت: دبیرخانه شهرجهانی گوهرسنگ‌ها در این نمایشگاه حضور فعالی دارد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 3