نصب ۱۰ دستگاه آسانسور جدید در پل‌های عابر پیاده
نصب ۱۰ دستگاه آسانسور جدید در پل‌های عابر پیاده

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از نصب و راه اندازی ۱۰ آسانسور پل عابر پیاده «زودتر از موعد» مقرر خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ علی سمیعی با بیان این خبر اظهار کرد: پیرو وعده قبلی مبنی بر نصب ۱۸ آسانسور پل‌های هوایی تا ۳۱ شهریور؛ تاکنون ۱۰ آسانسور «زودتر از موعد» اعلام شده، در محل آپارتمان‌های مرتفع، انتهای سجاد، آزادی ۳۶، شهرک ابوذر و ابوذر غفاری نصب شده و در سایر مکان‌ها نیز طبق قرار قبلی نصب خواهد شد.

وی افزود: از مهم‌ترین مزایای نصب آسانسور بجای پله برقی در پل‌های عابر پیاده می‌توان به استهلاک و خرابی کمتر، رفع نقص سریع تر، هزینه راه اندازی تعمیر و نگهداری به مراتب پایین‌تر و از همه مهمتر امکان استفاده توانیابان، سالمندان و همچنین افرادی که ویلچر یا کالسکه به همراه دارند اشاره کرد.

علی سمیعی، در ادامه با اشاره به روند آماده‌سازی پل هوایی عابر پیاده سه راه راهنمایی که یکی از پر ترددترین پل‌های سطح شهر است افزود: مراحل اجرایی نصب آسانسورهای این پل که یکی از مطالبات شهروندان نیز می‌باشد در دست اقدام بوده و بعد از نصب تجهیزات، این پل نیز در جهت تسهیل در تردد عابرین پیاده به بهره برداری خواهد رسید.

image_printچاپ مطلب

Visits: 50