نصب ۷۹ هزار کنتور هوشمند برق در خراسان رضوی
نصب ۷۹ هزار کنتور هوشمند برق در خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، از نصب ۷۹ هزار کنتور هوشمند در استان خبر داد که نسبت به دولت قبل از رشد ۳برابری برخوردار بوده است.

به گزارش اختر شرق؛ محسن ذبیحی درخصوص دستاوردهای دولت در استان اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم ابن نهاد در دولت سیزدهم بهینه‌سازی شبکه‌های برق روستایی است که در این راستا شبکه‌های برق ۱۱۶۰ روستا اصلاح و بهینه‌سازی شد که این اقدام با افزایش سه برابری نسبت به دوره قبل دولت بوده است.

وی با اشاره به تبدیل شبکه‌های مسی به کابل‌های خودنگهدار، بیان کرد: با تبدیل این شبکه ها، اثر بیشتری در تامین پایداری و ارائه با کیفیت برق در استان صورت میگیرد، به این منظور ۲۹ کیلومتر از شبکه‌های استان تبدیل شد، در این اقدام نیز شاهد افزایش ۸/۱ درصدی بودیم. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، همچنین به هوشمندسازی و اتوماسیون شبکه‌های برق در ۱۴۷۶ نقطه استان خبر داد و افزود: هوشمندسازی و اتوماسیون شبکه‌های برق استان دو و نیم برابر افزایش داشته است.

ذبیحی خاطرنشان کرد: طرح کرامت را برای خانواده‌های تحت پوشش به جهت کمک به هزینه‌های خانواده‌های روستایی با دو و نیم برابر افزایش نسبت به دولت قبل انجام دادیم. وی اظهار کرد: ۱۸۵۰ سامانه عشایری قابل حمل تامین شد که به منظور رفع نیازهای ضروری برق این قشر صورت گرفت، این اقدام نیز با ۶۰ درصد افزایش روبرو بوده است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 39