دانشگاه علوم پزشکی مشهد: نتایج سی‌وهشتمین آزمون صلاحیت بالینی دوم اسفند ماه سال ۱۴۰۰ اعلام می‌شود
دانشگاه علوم پزشکی مشهد: نتایج سی‌وهشتمین آزمون صلاحیت بالینی دوم اسفند ماه سال ۱۴۰۰ اعلام می‌شود

مسئول برگزاری آزمون صلاحیت بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نتایج سی‌وهشتمین آزمون صلاحیت بالینی که با حضور ۶۴ نفر برگزار شد در روز دوشنبه دوم اسفند ماه سال جاری اعلام می‌شود.


به گزارش اخترشرق وبه نقل از وبدا؛ دکتر روح‌انگیز پورامین در گفت‌وگو با خبرنگار وب دا، اظهار کرد: سی‌وهشتمین آزمون صلاحیت بالینی در روز پنجشنبه ۲۸ بهمن ماه سال ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد و سرپرست معاونت آموزشی این دانشگاه هم ضمن بازدید از محل برگزاری این آزمون عملی، در جریان کم و کیف برگزاری این رویداد قرار گرفت.

وی تصریح کرد: آزمون صلاحیت بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرکز مهارت‌های بالینی بیمارستان امام رضا (ع) برگزار شد و تعداد ۶۴ نفر (۳۳ آقا و ۳۱ خانم) به رقابت پرداختند و شرط فارغ‌التحصیلی دانشجویان قبولی در این آزمون عملی است و مواردی که رد شوند باید مجدد در آزمون فوق‌الذکر شرکت شوند.

مسئول برگزاری آزمون صلاحیت بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه زمان برگزاری این آزمون در هر نوبت از سوی وزارت بهداشت اعلام می‌شود، خاطرنشان کرد: آزمون صلاحیت بالینی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سالی ۴ نوبت در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور از جمله مشهد برگزار می‌شود و در صورت نیاز به برگزاری بیشتر این آزمون تا ۶ نوبت و با هماهنگی و موافقت مرکز آزمون‌ها و سنجش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قابل افزایش است.

وی در خصوص زمان برگزاری سی‌ونهمین آزمون صلاحیت بالینی، گفت: آزمون بعدی که سی‌ونهمین دوره است در نیمه اول اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، اما با توجه به نیاز دانشگاه علوم پزشکی مشهد و تعداد بالای دانشجویان در آستانه فارغ‌التحصیلی خواستار برگزاری آزمونی جداگانه در اواخر فروردین ماه هستیم که امیدواریم با موافقت همراه باشد.

image_printچاپ مطلب

Views: 24