معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد از وقوع آتش‌سوزی در بازار تاریخی امام رضا (ع) مشهد خبر داد
معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد از وقوع آتش‌سوزی در بازار تاریخی امام رضا (ع) مشهد خبر داد

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد گفت: شامگاه پنج‌شنبه حریقی در بازار امام رضا (ع) گزارش شد که مأموران چهار ایستگاه به محل اعزام شدند.

به گزارش اختر شرق؛ مهدی رضایی اظهار کرد: شامگاه پنج‌شنبه در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده آتش و دود از داخل یک اتاق برق در داخل بازار امام رضا (ع)، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۳۲، دو، ۲۴ و یک را به محل حادثه در هشتی چهارم این بازار از سمت میدان ۱۷ شهریور اعزام کرد.

وی افزود: بااطلاع به‌موقع نگهبانان بازار به آتش‌نشانی و حضور سریع آتش‌نشانان در محل، حریق که در یک اتاق برق به وسعت تقریبی ۱۰ مترمربع و در ضلع جنوبی در داخل بازار امام رضا (ع) به وقوع پیوسته بود، به‌سرعت مهار و از سرایت آتش به مغازه‌های این بازار تاریخی جلوگیری به عمل آمد.

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد خاطرنشان کرد: نیروهای آتش‌نشانی پس از انجام عملیات لکه‌گیری، کاوش و تهویه محیط با خودرو پیشرفته توربوفن، دمنده‌ها و مکنده‌های قوی هوا، به مأموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌های خود بازگشتند.

وی تصریح کرد: در این آتش‌سوزی به کسی آسیب نرسیده و میزان و علت دقیق این حریق توسط کارشناسان آتش‌نشانی مشهد در دست بررسی است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 0