مشهد مقدس الگویی برای ستاد حمل‌ونقل اربعین کشور/ ایجاد سامانه کنترل و نظارت برای تمامی ناوگان اعزامی به عراق
مشهد مقدس الگویی برای ستاد حمل‌ونقل اربعین کشور/ ایجاد سامانه کنترل و نظارت برای تمامی ناوگان اعزامی به عراق

ستاد حمل‌ونقل اربعین کشور سامانه‌ای مشابه کنترل و نظارت سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد به منظور نظارت بر عملکرد تمامی ناوگان درون شهری اعزامی به کشور عراق در ایام اربعین حسینی ایجاد می کند.

به گزارش اختر شرق؛ سیدمجید میر احمدی، با حضور در نقطه صفر مرزی، مرز مهران و همچنین داخل کشور عراق، از نحوه سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری مشهد مقدس بازدید کرد و ضمن تقدیر و تشکر از نحوه سرویس‌دهی، زمان‌بندی منظم خدمات‌رسانی و تکریم زوار حسینی توسط ناوگان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد، بازدیدی از اتوبوس‌های اعزامی و کیفیت آن‌ها داشت.

میراحمدی همچنین ضمن حضور در محل اسکان همکاران، ضمن خداقوت، به تشریح اهمیت خدمات‌رسانی حمل‌ونقل عمومی در ایام اربعین حسینی پرداخت. نقطه عطف بازدید رئیس ستاد اربعین حسینی وزارت کشور از فعالیت‌های حمل‌ونقلی شهرداری مشهد، بازدید از سیستم‌های سامانه کنترل و نظارت سازمان اتوبوسرانی بود. میراحمدی پس از این بازدید، ستاد حمل‌ونقل اربعین کشور را مکلف به راه‌اندازی سامانه‌ای مشابه، به منظور نظارت بر عملکرد تمامی ناوگان درونشهری اعزامی به کشور عراق در ایام اربعین حسینی کرد.

شایان ذکر است؛ سامانه کنترل و نظارت سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد امکان رصد لحظه‌ای خرابی و توقف ناوگان، انحراف مسیر اتوبوس‌ها، پایش زمان سرویس‌دهی و سرفاصله‌های زمانی را فراهم کند. میراحمدی پس از این بازدیدها، عملکرد شهرداری مشهد مقدس را متفاوت از سال‌های گذشته دانست و از تلاش‌های صورت گرفته، تقدیر و تشکر کرد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 49