مدیرکل نذورات آستان قدس رضوی: مشارکت ۲۰ میلیارد ریالی مردم در پویش «اطعام غدیر»
مدیرکل نذورات آستان قدس رضوی: مشارکت ۲۰ میلیارد ریالی مردم در پویش «اطعام غدیر»

مدیرکل نذورات آستان قدس رضوی از مشارکت بی‌نظیر مردم و جمع‌آوری ۲۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در پویش «اطعام غدیر» خبر داد.

به گزارش اختر شرق و به نقل از آستان  نیوز؛ علیرضا اسماعیل‌زاده، مدیرکل نذورات آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه اجرای پویش اطعام غدیر برای جلب مشارکت‌های مردمی، امسال برای نخستین بار توسط اداره کل نذورات آستان قدس رضوی اجرایی شد، اظهار کرد: اطلاع‌رسانی مناسب و به‌موقع پویش اطعام غدیر هم‌زمان با دهه امامت و ولایت در کمتر از یک هفته موجب استقبال پرشور خیران در اقصی نقاط کشور و جذب میزان قابل‌توجهی از نذورات در این پویش شد.

وی ادامه داد: خیران و ناذران برای مشارکت در پویش اطعام غدیر، امکان پرداخت مبلغ دلخواه به‌صورت حضوری از طریق دفاتر نذورات حرم مطهر و همچنین دفاتر کانون‌های خدمت رضوی در مراکز استان‌ها را داشتند، اما بخش اعظم نذورات پویش اطعام غدیر از طریق درگاه‌های الکترونیکی پرداخت نذورات آستان قدس واریز شد.

وی تصریح کرد: نیک‌اندیشان کشور برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برنامه‌های مشارکتی اداره کل نذورات آستان قدس رضوی می‌توانند به وب‌سایت «باب الجواد (ع)» این اداره و همچنین صفحه اینستاگرام آن به نشانی @nazr.razavi مراجعه کنند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 71