مراسم تجلیل از پرستاران منطقه پدافند هوایی شمال شرق در مشهد برگزار شد
مراسم تجلیل از پرستاران منطقه پدافند هوایی شمال شرق در مشهد برگزار شد

مراسم تجلیل از پرستاران منطقه پدافند هوایی شمال شرق در مشهد برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا «ع» در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت روز پزشک گفت: حضرت زینب «س» علاوه بر اینکه پرستار دشت کربلا بود، با تبیین واقعه کربلا، قیام امام حسین «ع» و اسلام ناب محمدی را زنده نگاه داشت.

امیر سرتیپ دوم محمد رضا معصومی افزود: سلامتی بالاترین سرمایه هر انسان است و پرستاران با از جان گذشتگی و ایثار از این سرمایه مراقبت می‌کنند که کاری بسیار انسانی و ارزشمند است. امیر معصومی در این مراسم به از جان گذشتگی‌های پرستاران و کادر درمان در دوران کرونا اشاره کرد و گفت: پرستاران در این دوران از جان خود گذشتند، اما در کنار بیماران کرونایی تا پای جان ایستادند تا امروز جامعه‌ای سالم داشته باشیم.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در ادامه سخنان خود، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های صادقانه کادر پزشکی این منطقه گفت: فعالیت‌های جهادی پزشکی امری خداپسندانه در جهت حل مشکلات معیشتی مردم و انجام ویزیت‌های رایگان و خدمت‌رسانی به نیازمندان در مناطق محروم می‌باشد.

امیر معصومی اظهار داشت: تلاش‌ها و خدمات کادر درمانی و جامعه سلامت در بحران اخیر ستودنی بوده و این جان فشانی‌ها ضامن سلامت و آرامش جامعه است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در پایان این مراسم به ویژگی‌های شخصیتی و حرفه‌ای یک پزشک نمونه اشاره و تصریح کرد: احساس مسئولیت از مهمترین آداب پزشکی است که موجب می‌شود تا پزشک به انجام وظایف خود در مقابل بیمار اهتمام بیشتری داشته باشد. در این آئین از پرستاران نمونه با لوح تقدیر و شاخه گل تقدیر شد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 69