مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کاشمر: هرچادر عشایری می‌تواند یک کارگاه تولیدی باشد
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کاشمر: هرچادر عشایری می‌تواند یک کارگاه تولیدی باشد

مراسم تودیع و معارفه مسئول جدید اداره امور عشایر شهرستان با حضور مدیرکل عشایر استان خراسان رضوی برگزار و از مسئول اسبق آن اداره نیز با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

به گزارش اخترشرق؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کاشمر در جلسه تودیع و معارفه مسئول جدید اداره امور عشایر شهرستان گفت: خوشبختانه اداره امور عشایر با مدیریت قابل قبولی که توسط مسئولین خود داشته کم حاشیه‌ترین دوران خود از ابتدای تاسیس را سپری کرده است.
محمدشجعی افزود: اکنون که بخش اقتصادی مورد توجه و عنایت دولت است، به سازمان امور عشایر و مدیران و کارکنان این سازمان توجه و عنایت بیشتری شده تا مجموعه سازمان بتواند تلاشهای موثرتری را در خدمات‌رسانی به جامعه عشایری کشور که از تولید کنندگان کم توقع هستند، داشته باشد.
امروز نیزبر اساس سنت تغییر و تکامل مسئولیت امور عشایر شهرستان کاشمر از برادار تلاش‌گر و جهادی‌ای به برادر عزیز دیگری انتقال می‌یابد که امیدواریم منشاء خیر برای جامعه عشایر شهرستان و منطقه باشد.
مدیرکل امور عشایر استان خراسان رضوی نیز در ادامه گفت: جامعه عشایری کشور از ظرفیت‌های اقتصادی و فرهنگی بالایی برخوردار است و هر چادر عشایری به عنوان یک کارگاه تولیدی است.
محمد رضا نبوی اداره عشایر شهرستان را یکی از اداره‌های فعال در ارائه خدمات مطلوب به عشایر شهرستان عنوان کرد و افزود: عشایر بدون هیچ چشم داشتی و با کمترین امکانات اما با تلاش خستگی ناپذیر بسیاری از نیازهای جامعه را مرتفع می‌کنند و لازم است توجه و حمایت‌های بیشتری از این قشر انجام شود.

image_printچاپ مطلب

Views: 15