مدیر آموزش‌وپرورش منطقه تبادکان: اولویت اول آموزش‌وپرورش منطقه تبادکان توسعه رشته‌های هنرستانی است.
مدیر آموزش‌وپرورش منطقه تبادکان: اولویت اول آموزش‌وپرورش منطقه تبادکان توسعه رشته‌های هنرستانی است.

مراسم تجلیل از مدیران افتخارآفرین و کارآفرین هنرستان‌های آموزش‌وپرورش منطقه تبادکان با حضور جمعی از مسئولان استانی و منطقه تبادکان برگزار شد.

به گزارش اخترشرق؛ علی سعیدی مدیر آموزش‌وپرورش منطقه تبادکان در این مراسم ضمن تقدیر و تجلیل از تمامی مدیرانی که برای منطقه تبادکان افتخارآفرینی کرده‌اند گفت: برپایی نمایشگاه تولیدات هنرجویان هنرستانی تجربه خوب و فرصت مناسبی ایجاد کرد تا توانمندی‌های هنرجویان و هنرستان‌های ما بیش‌ازپیش به نمایش گذاشته شود و امیدواریم این فعالیت در ایام مختلف به‌منظور عرضه توانمندی‌های دانش آموزان عزیزمان و توسعه رشته‌های هنرستانی تداوم یابد و در این راه تمامی ظرفیت‌های اداره در خدمت عزیزان هنرستانی ما است.

سعیدی با تأکید بر اینکه اولویت اول آموزش‌وپرورش منطقه تبادکان توسعه رشته‌های هنرستانی است افزود: توسعه رشته‌های هنرستانی در منطقه تبادکان بابت اینکه در حاشیه شهر مشهد واقع‌شده و به خاطر استضعاف خانواده‌ها، استعداد دست ورزی دانش آموزان و مشکلات معیشتی خانواده‌ها، توسعه رشته‌ها و فضاهای هنرستانی از اولویت‌های اول منطقه تبادکان است و البته باید در نظر داشت هر کاری که بخواهیم در این عرصه و زمینه‌ای انجام دهیم باید گفتمان غالب آن مسئله را ایجاد کنیم.

مدیر آموزش‌وپرورش منطقه تبادکان، با اشاره به اینکه راه توسعه و آبادانی هر کشوری از آموزش‌وپرورش می‌گذرد بیان کرد اگر به دنبال رشد و توسعه کشور عزیزمان ایران هستیم باید آموزش‌وپرورش گفتمان غالب جامعه شود.

گفتنی است در این مراسم از مدیران افتخارآفرین و کارآفرین هنرستان‌های آموزش‌وپرورش منطقه تبادکان با حضور جمعی از مسئولان استانی و منطقه تبادکان تجلیل به عمل آمد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 2