مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی جزو پنج مدیرکل برتر کشور
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی جزو پنج مدیرکل برتر کشور

نخستین جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش خراسان رضوی در سال ۱۴۰۳ با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین پورثانی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، سیدامیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی و جمعی از معاونین اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار گردید.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام محمدحسین پورثانی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: کار در خراسان رضوی به دلیل گستردگی استان سخت‌تر و پیچیده‌تر است.

حجت الاسلام پورثانی افزود: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در سالی که گذشت جزو پنج مدیرکل برتر کشور و اداره کل آموزش و پرورش استان جزو ادارات سرآمد کشور معرفی شدند.

وی در پایان بیان کرد: امیدوارم همچنان پرقدرت رو به جلو حرکت کنید.

سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در ادامه گفت: با شناخت حجت الاسلام پورثانی از خراسان رضوی و ظرفیت آن به همکاری بیشتر با استان امید داریم.

وی با اشاره به آغاز ارزیابی مدیران نواحی، مناطق و شهرستان‌ها گفت: موارد مورد انتظار در ارزیابی مدیران باید به آن‌ها اطلاع داده شود.

شوشتری در ادامه به بیان نکات مهم صحبت‌های آغازین سال نو رییس جمهور برای اجرایی شدن در ادارات پرداخت و گفت: تسهیل و تکریم و تسریع کار ارباب رجوع بسیار مهم است، کرامت ارباب رجوع باید حفظ شود.

وی افزود: مردم باید در ادارات این حالت را احساس کنند، حتی اگر کارشان به نتیجه نرسید از برخورد مسئولین احساس رضایت داشته باشند.

وی بیان کرد: باید دید چه سازوکاری در هر حوزه وجود دارد که میتواند به مردم سپرده شود، مردمی‌سازی در قالب میدان ۱۴۰۲ یا خبرگزاری پانا در قالب ایفای نقش دانش آموزان نتیجه خود را نشان داده است.

شوشتری گفت: از سیستم‌ها طوری استفاده کنید که هرچه می‌توانید کار مردم را تسهیل کنید. وی یادآوری کرد: بازدید میدانی از ادارات آغاز شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان گفت: برای پیشبرد کار مسئولیت خود را انجام دهید نه برای مطرح کردن خود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 16