مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد خبرداد؛  امدادرسانی به بیش از ۸ هزار اصله درخت توسط اکیپ‌های امدادگیاه
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد خبرداد؛  امدادرسانی به بیش از ۸ هزار اصله درخت توسط اکیپ‌های امدادگیاه

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد از امدادرسانی به ۸ هزار و ۱۰۵ اصله درخت توسط اکیپ‌های امدادگیاه طی هشت ماه نخست سال در معابر فرعی شهر خبرداد.

به گزارش اخترشرق؛ حسین مختاری با بیان این که ۴ دستگاه خودروی تخصصی تحت عنوان امداد گیاه در این زمینه به کارگیری شده اند، اظهار کرد: در راستای حفظ هر چه بهتر و بیشتر فضای سبز سطح شهر، کمک به بهبود وضعیت درختان معابر فرعی، افزایش آگاهی شهروندان و تلاش در راستای مشارکت بیش از پیش آن‌ها در امر حفظ و مراقبت از درختان، خدمات‌رسانی رایگان از سوی گروه‌های امدادگیاه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این اکیپ‌ها علاوه بر بازدید‌های میدانی در معابر فرعی سطح شهر، به درخواست‌های شهروندان مبنی بر هرس سبک و فرم دهی، حذف شاخه‌های خشک و سرگیر درختان، مبارزه با آفات و بیماری درختان، آزادسازی طوقه و اصلاح آبخور درختان مقابل منازل شهروندان می‌پردازند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد با اشاره به این که شهروندان می‌توانند درخواست خود را از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ اعلام کنند، تاکید کرد: درخواست‌های شهروندان در اسرع وقت بررسی و اقدامات لازم از سوی اکیپ‌های امداد گیاه انجام خواهد شد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 191