محدودیت‌های هوشمند کرونایی در خراسان رضوی به اجرا در می‌آید
محدودیت‌های هوشمند کرونایی در خراسان رضوی به اجرا در می‌آید

استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به واکسینه شدن درصد بالایی از جمعیت استان، اعمال محدودیت‌های کرونایی به صورت هوشمند مد نظر است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری روز پنجشنبه در آیین آغاز ساخت بزرگترین کلینیک ضایعه نخاعی شرق کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعمال محدودیت به منظور جلوگیری از شیوع این بیماری لازم است اما محدودیت‌ها باید به صورت هوشمند به اجرا درآید.
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه ایمن سازی عمومی در جامعه اتفاق افتاده است، افزود: امیدواریم این مرحله از شیوع بیماری را نیز با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی در خصوص تصمیم گیری برای تعطیلی ادارات و یا کاهش حضور کارمندان ادامه داد: تاکنون از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا برای این منظور تصمیمی گرفته نشده و در صورت هرگونه تصمیم گیری در خصوص تعطیلی و یا کاهش ساعت کاری ادارات و کارکنان در استان، ما نیز مجری این مصوبات خواهیم بود.
نظری با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساخت بزرگترین کلینیک ضایعه نخاعی شرق کشور در مشهد، جامعه معلولان را از آیات الهی خواند و خدمت و مواجهه مطلوب با این قشر را نشانگر درک بالا نسبت به این نشانه‌های الهی دانست و افزود: خدمت به معلولان ثواب و ارزش والایی دارد و برای جامعه و پیشرفت اثربخش است.
بزرگترین کلینیک ضایعه نخاعی شرق کشور، با اعتبار برآوردی ۱۰۰ میلیارد تومان، در زمینی با مساحت هزار متر مربع و زیربنای ۶ هزار متر مربع در ۹ طبقه ساخته می‌شود که ۶ طبقه این مرکز شامل سه طبقه ویژه بانوان و سه طبقه ویژه آقایان خواهد بود که هر طبقه با ۵۰۰ متر زیربنا گنجایش پذیرش ۲۰ نفر را دارد و برای این مرکز کلینیک آسیب نخاعی، آب درمانی، الکتروتراپی، فضای اداری، آشپزخانه صنعتی، انبارهای متعدد و خشکشویی پیش بینی شده است.

image_printچاپ مطلب

Views: 9