ماموریت جدی استانداری برای گسترش نقش آفرینی سازمان همیاری شهرداریها در توسعه اقتصاد و اشتغال خراسان رضوی
ماموریت جدی استانداری برای گسترش نقش آفرینی سازمان همیاری شهرداریها در توسعه اقتصاد و اشتغال خراسان رضوی

در نشست مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با استاندار و معاونان حوزه عمرانی و اقتصادی استانداری بر گسترش نقش آفرینی این سازمان در توسعه اقتصاد و اشتغال در شهرهای مستعد استان تاکید شد.

به گزارش اخترشرق وبه نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی؛ این جلسه که با حضور نظری استاندار، جواد خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی و ابوالفضل چندی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار شد، علاوه بر ارائه برنامه‌های سال ۱۴۰۱، مسائل و راه‌کارهای گسترش کمک‌ها و نقش‌آفرینی سازمان همیاری بر توسعه اقتصاد استان بررسی و اولویت‌ها و مأموریت‌های استانداری به سازمان مورد تصویب، تأکید و حمایت‌های جدی استاندار و معاونان ایشان قرار گرفت.

تسریع در بهره‌برداری از شهرک حمل‌ونقل خواف با ایجاد بیش از ۳ هزار فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم در این منطقه محروم مرزی، بهره‌وری بازارچه‌های مرزی استان، صادرات و واردات از کشورهای افغانستان، پاکستان و آذربایجان و… و توسعه همکاری با کشورهای همسایه از دیگر موضوعات مطرح‌شده در این نشست بود.

همچنین عرضه، کنترل و صادرات سوخت که سازمان متولی آن در مناطق مرزی است، توسعه صنعت گردشگری، افزایش نقش‌آفرینی شرکت همیار سازه توس به‌عنوان واحد عمرانی سازمان در حوزه عمران و شهرسازی و…، دیگر موضوعات مهمی بود که در این نشست موردبحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

image_printچاپ مطلب

Visits: 1