فرماندار شهرستان کاشمر از تصویب بیش از ۷۵میاراد تومان اعتبارات شهرستان کاشمر در سال ‏۱۴۰۲خبر داد
فرماندار شهرستان کاشمر از تصویب بیش از ۷۵میاراد تومان اعتبارات شهرستان کاشمر در سال ‏۱۴۰۲خبر داد

جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان کاشمر با حضور فرماندار شهرستان کاشمر برگزارشد.

به گزارش اخترشرق؛ فرماندار شهرستان کاشمر گفت: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و قانون استفاده متوازن از امکانات کشور ۱۴۰۲ در شهرستان کاشمر ۷۵میلیارد و ۱۶۸میلیون تومان برای اجرای ۸۶ پروژه پیش بینی شده است.
وی گفت: اعتبارات شهرستان در حوزه استانی و نفت ۳۸۵ میلیارد و ۴۳۰میلیون ریال با ۷۳ پروژه می‌باشد که نسبت به سال گذشته ۸۶.۶درصد رشد داشته است.
شریعتمداری خاطرنشان کرد: اعتبارات شهرستان از محل قانون استفاده متوازن از امکانات کشور ‏۳۶۶میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال در قالب ۱۳پروژه در بخش آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، شهرداری‌ها زیرساخت جاده‌ای، فضای سبزو فضای ورزشی پیش بینی شده است
فرماندار شهرستان کاشمر تصریح نمود: اقدامات زیربنایی و بنیادین بسیار مهم و ارزشمندی توسط دستگاه‌های اجرایی در راستای برنامه‌ها و سیاستهای دولت مردمی و انقلابی در مجموعه شهرستان اتفاق افتاده است که مردم و هر یک از مدیران و ارکان حاکمیتی شهرستان نقش مهمی داشته‌اند
شریعتمداری تاکید نمود: علی رغم اینکه اقدامات بزرگ و ارزشمندی صورت گرفته متاسفانه از حیث اطلاع‌رسانی به مردم ضعیف عمل کردیم و باید تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته شده با ا ستفاده از ظرفیتهای در اختیار همه دستگاه‌ها به مردم اطلاع‌رسانی شود.
وی خاطرنشان کرد: ظلم به نظام و انقلاب است که این حجم از کارها صورت گرفته شده ولی مغفول بماند و اطلاع‌رسانی نشود.
فرماندار کاشمر با تاکید براینکه اعتباراتی که برای ادارات تصویب می‌شود باید با جدیت برای جذب آن تلاش شود خاطرنشان کرد: مدیران شهرستانی باید پیگیری جذب اعتبارات شهرستان از استان باشند و پذیرفتنی نیست از مدیری که نتواند اعتبارات مصوب را جذب کند.
صفری نماینده سازمان برنامه و بودجه استانداری با بیان اینکه اعتبارات استانی ابلاغی سال ۱۴۰۲استان خراسان رضوی ۱۳۴۸میلیارد تومان می‌باشد گفت: اعتبارات استان نسبت به سال قبل ۵۶.۱درصد رشد داشته است.

خبرنگار:فاطمه نبوی ثالث

image_printچاپ مطلب

Views: 19