فرماندار تایباد: آرش محمدپرست سرمایه در گردش تهیه داروی گران قیمت کرونا را متقبل شد
فرماندار تایباد: آرش محمدپرست سرمایه در گردش تهیه داروی گران قیمت کرونا را متقبل شد

فرماندار تایباد گفت: در حوزه درمان داروهای گران قیمتی داریم که یک داروخانه توان تامین آن را ندارد و برای داروخانه توجیه اقتصادی ندارد و بیمارستان تنها جایی است که می‌تواند آن را تامین کند، در این میان یکی از کشاورزان (محمدپرست)، هزینه در گردش این دارو را پذیرفته‌اند تا در شهرستان کمبودی در این زمینه نداشته باشیم.

به گزارش اختر شرق؛ محسن سیاح فرماندار تایباد با اشاره به اینکه اقتصاد شهرستان، کشاورزی و دامداری، تجارت و معادن است که باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم و کمک‌های مورد نیاز را تامین کنیم، گفت: هنر پیگیری به این است که در بخش‌های مختلف، سراغ کدام صنف و گروه برویم و چگونه این ظرفیت‌ها را شناسایی کنیم تا در مدیریت بیماری بتوانیم کمک بیشتری داشته باشیم.

وی گفت: در حوزه درمان داروهای گران قیمتی داریم که یک داروخانه توان تامین آن را ندارد و برای داروخانه توجیه اقتصادی ندارد و بیمارستان تنها جایی است که می‌تواند آن را تامین کند، در این میان یکی از کشاورزان (محمدپرست)، هزینه در گردش این دارو را پذیرفته‌اند تا در شهرستان کمبودی در این زمینه نداشته باشیم.

سیاح با بیان این مطلب که کمک‌های زیادی توسط مردم خیر شهرستان و مجمع خیرین سلامت در این حوزه انجام شده که از بخشدار محترم می‌خواهم این کمک‌ها را تدوین و تنظیم کنند و به اطلاع عموم مردم رسیده شود، عنوان کرد: کارنامه شهرستان در همکاری و همراهی پیشگیری و درمان کروناویروس، کارنامه قابل قبولی است.

فرماندار تایباد در پایان خاطرنشان کرد: از ظرفیت مخابرات استفاده می‌کنیم و با اعلام یک کد از طریق تلفن‌های همراه مشارکت مردم را جلب کنیم و کسانی که تمایل به همکاری دارند با اعلام این کد مبلغی جهت کمک در حوزه درمان و پیشگیری بر روی هزینه تلفنشان اعمال شود. امیدواریم با مساعدت و همراهی مردم این بیماری مدیریت شود و بزودی مشکلات آن حل شود.

خبرنگار: علی بهمنی

image_printچاپ مطلب

Views: 354