فراخوان ثبت نام دانشجویان در طرح ملی ترویج کار آفرینی
فراخوان ثبت نام دانشجویان در طرح ملی ترویج کار آفرینی

ثبت نام دانشجویان در طرح ملی ترویج کارآفرینی در راستای عدالت آموزشی برای دانشجویان علاقه‌مند به یادگیری کارآفرینی و راه‌اندازی کسب‌وکار و حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آغاز و تا ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.

به گزارش اختر شرق؛ نظر به ابلاغ آئین نامه طرح ملی ترویج کارآفرینی از سوی اداره کل پشتیبانی امور فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای توسعه اقتصاد پایدار، کار آفرین و برپایه دانش، ثبت نام در «طرح ملی ترویج کار آفرینی» ویژه دانشجویان با هدف شناسایی استعدادها و توانمندسازی افراد و تیم‌های خلاق، نوآور و کار آفرین و نیز ایجاد ارتباط کارآمد مهارت و دانش با خلاقیت و نوآوری در کار آفرینی و فراهم کردن زمینه مناسب برای ایجاد کسب و کارهای موفق و کارآفرینانه آغاز و تا ۳۱ تیرماه ادامه دارد.

براساس این گزارش، دانشجویان کاردانی و کارشناسی ناپیوسته پس از نیم‌سال دوم تحصیلی می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس: www. napp. ir مراجعه کنند.

گفتنی است با توجه به سهمیه اختصاصی دانشگاه جامع علمی کاربردی و محدودیت برای حضور در این طرح دانشجویان دارای ایده برتر نوآورانه در رویدادهای استارت آپی، دانشجویان فعال در مراکز نوآوری و کار آفرینی علمی کاربردی، دانشجویان فعال در حوزه کار آفرینی و دارای طرح کسب و کار و دانشجویان مناطق محروم و کمتر توسعه یافته دارای اولویت پذیرش هستند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 27