عملکرد دستگاه تعلیم و تربیت استان خراسان رضوی طی چند سال اخیر قابل دفاع است
عملکرد دستگاه تعلیم و تربیت استان خراسان رضوی طی چند سال اخیر قابل دفاع است

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در آیین تکریم مدیر سابق آموزش و پرورش ناحیه ۲ مشهد گفت: عملکرد آموزش و پرورش خراسان رضوی طی چند سال اخیر کاملا قابل دفاع است، آموزش و پرورش استان در حوزه‌های آموزشی، پرورشی، تربیت بدنی، احداث فضاهای آموزشی و پرورشی، اجرای سند تحول بنیادین، آموزش و جذب نیروی انسانی خوش درخشیده است.

به گزارش اخترشرق؛ مدیرکل این سازمان در این مراسم سنت قدرشناسی ایرانی‌ها و به ویژه تقدیر از زحمات چندین‌ساله همکارانی که در مسیر تحقق اهداف آموزش و پرورش تلاش نموده‌اند را شایان تقدیر توصیف کرد و گفت: آقای روحانی نیا مدیر سابق آموزش و پرورش ناحیه دو مشهد مقدس دارای شخصیتی اخلاق مدار و از جمله همکاران صبور، با متانت، مدیر و با تدبیر ما هستند.

وی ادامه داد: جامعه فرهنگیان بیش از ۶۰ درصد عمر خویش را در دستگاه تعلیم و تربیت سپری کرده اند، حدود بیست سال را در مدارس و دانشگاه‌ها تحصیل نموده و بیش از ۳۰ سال را به عنوان معلم و استاد در کنار دانش‌آموزان بوده اند، با توجه به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه تعلیم و تعلم عبادت است لذا جامعه فرهنگیان طول عمری ماندگار و باعث افتخار را رقم می‌زنند.

خدابنده عملکرد آموزش و پرورش خراسان رضوی طی چند سال اخیر را کاملا قابل دفاع دانست و تصریح کرد: آموزش و پرورش استان در حوزه‌های آموزشی، پرورشی، تربیت بدنی، احداث فضاهای آموزشی و پرورشی، اجرای سند تحول بنیادین، آموزش و جذب نیروی انسانی خوش درخشیده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اعلام اینکه اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و مجمع خیرین مدرسه ساز استان به لحاظ کمیت و کیفیت پروژه‌ها رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است خاطر نشان کرد: دستگاه تعلیم و تربیت استان بالاترین جذب را در حوزه نیروی انسانی به خود اختصاص داده است، در آزمون استخدامی پیش رو وزارت آموزش و پرورش ۱۰ درصد از ظرفیت استخدام کل کشور به آموزش و پرورش خراسان رضوی اختصاص یافته است.

وی در پایان گفت: دانش آموزان و همکاران فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی در چند سال اخیر جایگاه برتر کشور را در مسابقات قرآن، عترت و نماز، مسابقات فرهنگی و هنری و همچنین مسابقات ورزشی به خود اختصاص داده‌اند و زحمات ایشان شایان تقدیر است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 29