عطر شهید گمنام در اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی پیچید
عطر شهید گمنام در اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی پیچید

اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی میزبان مراسم استقبال و تشییع یک شهید گمنام بود و عطر شهدا در فضای این اداره کل پیچید.

به گزارش اختر شرق؛ وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید گمنام در اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: با پاسداشت نام و یاد شهیدان، امروز نیز با هدف پیمان با شهدا، به این شهید گمنام و جاوید نام ادای احترام می‌کنیم.

داعی افزود: سعادت همجواری با شهید والامقام، ثمره مجاهدت و مساعی دست اندرکاران این حوزه است.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی ادامه داد: از امروز اداره کل راه و شهرسازی استان به نام شهید متبرک می‌شود و ان شاءالله با قدوم این شهید گرانقدر، گام‌های بلندی در جهت سرافرازی و اعتلای ایران اسلامی برداریم.

داعی با اشاره به جایگاه بلندمرتبه شهدا اظهار کرد: امروز با شهیدان خدایی عهد بسته‌ایم، با آنان که جان خود را در مسیر امنیت، حراست، سلامت و دفاع از حرم امن ائمه اطهار نثار کردند.

وی یادآور شد: همه ما امروز اگر امنیت و آسایش داریم مدیون شهداییم و امیدوارم دعای شهدا در حق همه ما موجب خیر و برکت و سلامتی باشد.

آیین تشییع و وداع با پیکر شهید گمنام به همت امور ایثارگران اداره کل راه و شهرسازی استان، با حضور چشمگیر کارکنان و با قرائت زیارت عاشورا و مداحی به پایان رسید.

image_printچاپ مطلب

Visits: 2