عضو هیات رئیسه شورای اسلامی مشهد تاکید کرد؛  لزوم ایجاد اشتغال پایدار به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی مشهد تاکید کرد؛  لزوم ایجاد اشتغال پایدار به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی مشهد بر لزوم ایجاد اشتغال پایدار به منظورکاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش اخترشرق؛ فاطمه سلیمی در حاشیه بازدید اعضای شورای شهر از پروژه مرکز توانمندسازی اجتماعی و اقتصادی سردار شهید سلیمانی، با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی مردم معیشت و اقتصاد است، اظهار کرد: در جلسات مختلفی که با گروه‌هایی مانند افراد کارتن خواب، بانوان کمپ ماده ۱۶ و. . داشته ام، دغدغه اصلی آنان اشتغال است.

وی ادامه داد: اگر زنجیره اشتغال به خوبی ایجاد شود اتفاقات بسیار خوبی رخ خواهد داد؛ آموزش یک بخش ایجاد اشتغال است اما باید منجر به اشتغال پایدار شود.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی مشهد تصریح کرد: مکان‌یابی خوب پروژه‌ها نیز بخش بعدی است، احداث پروژه‌ها درحاشیه شهر مشهد برای دسترسی راحت خانواده‌ها بسیار مهم بوده و استقبال بیشتری خواهد شد.

سلیمی بیان کرد: به جز ساخت پروژه، نحوه بهره برداری نیز اهمیت خاصی دارد که اگر با نظم و برنامه مشخصی باشد قطعا منجر به اشتغال پایدار خواهد شد؛ همچنین باید در فضای مجازی بتوانیم برنامه‌هایی را برای توانمندسازی تولید کرده و در اختیار فراگیران قرار دهیم.

وی تاکید کرد: خدمت به امام رضا (ع) تنها در حرم مطهر رضوی امکان‌پذیر نیست بلکه با کمک به مردم و ایجاد اشتغال وقدم‌های مثبت برای آنان نیز می‌توان خادم اما رضا (ع) بود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 24