طرح نسخه‌نویسی الکترونیکی در مراکز درمانی دولتی درگز اجرایی شد
طرح نسخه‌نویسی الکترونیکی در مراکز درمانی دولتی درگز اجرایی شد

رئیس اداره بیمه سلامت این شهرستان گفت: اجرای طرح نسخه‌نویسی الکترونیک توسط سازمان بیمه سلامت و بر اساس برنامه‌های ششم توسعه از سال ۹۸ آغاز و در سال جاری نیز با کاهش کاربرد تدریجی دفترچه‌های درمانی شروع و در حال حاضر نیز دفترچه‌ درمان در هیچ‌کدام از صندوق‌های بیمه صادر نمی‌شود.

به گزارش اختر شرق؛ دیداری با اصحاب رسانه و خبرنگاران این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار در محل اداره بیمه سلامت با حضور رئیس اداره بیمه سلامت برگزار شد.

خانم صارمی گفت: اجرای طرح نسخه‌نویسی الکترونیک توسط سازمان بیمه سلامت و بر اساس برنامه‌های ششم توسعه از سال ۹۸ آغاز و در سال جاری نیز با کاهش کاربرد تدریجی دفترچه‌های درمانی شروع و در حال حاضر نیز دفترچه‌ درمان در هیچ‌کدام از صندوق‌های بیمه صادر نمی‌شود.

خانم صارمی در ادامه به انجام نسخه‌نویسی الکترونیکی در بخش خصوصی از ابتدای سال ۹۸ اشاره و عنوان کرد: در بخش دولتی نیز هم‌زمان با حذف چاپ دفاتر از ابتدای اردیبهشت در شهرستان درگز نسخه‌نویسی به‌صورت الکترونیکی در حال انجام و به‌زودی استقرار کامل خواهد یافت.

رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان درگز در پایان از تلاش و همکاری خبرنگاران و رسانه‌های شهرستان در همراهی و انعکاس اخبار مربوط به نسخه‌نویسی الکترونیک در راستای شفاف‌سازی و آگاهی بیمه‌شدگان سازمان تقدیر و تشکر نمودند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 83