شرکت گاز خراسان رضوی دستگاه برتر در زمینه توسعه فرهنگ نماز شد
شرکت گاز خراسان رضوی دستگاه برتر در زمینه توسعه فرهنگ نماز شد

استاندار خراسان رضوی، با ارسال لوحی شرکت گاز استان را عنوان دستگاه برتر استان در اجرای برنامه‌ها توسعه و ترویج فرهنگ اقامۀ نماز در سال ۱۴۰۱ معرفی کرد.

به گزارش اختر شرق؛ یعقوبعلی نظری در این لوح خطاب به حسن افتخاری مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی نوشت: “برترین درس بندگی و خشوع نماز است و تلاش و اهتمام در جهت توسعه و ترویج این فریضه در جامعه موهبتی الهی است که نصیب بندگان خاص خداوند می‌شود.

از آن‌جاکه بر اساس پایش به عمل آمده توسط هیئت داوری و ارزیابی ستاد اقامۀ نماز استان، آن دستگاه در زمینه اجرای برنامه‌های توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، در سال ۱۴۰۱ به عنوان دستگاه برتر شناخته شده است، از اهتمام توجه و تلاش‌های صادقانۀ جناب‌عالی و همکاران محترم آن مجموعه تقدیر و تشکر می‌گردد.

از خداوندمنّان دوام توفیقات شما را در راه خدمت به نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران در ظلّ توجهات حضرت ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، منویّات مقام معظم رهبری (مدظلّه العالی) و سیاست‌های دولت خدمت‌گزار مسئلت می‌نمایم.

اهتمام به موضوع نماز و نمازخوانی، تکمیل به موقع گزاشات در سامانه سجاده و ارتباط مستمر با دستگاه‌های نظارتی از شاخص‌های این ارزیابی عنوان شده است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 2