سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های تربت‌حیدریه،مه ولات و زاوه منصوب شد
سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های تربت‌حیدریه،مه ولات و زاوه منصوب شد

با حکم مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی، حسین ناطق به سمت سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های تربت‌حیدریه،مه ولات و زاوه منصوب شد

به گزارش اختر شرق؛ در این مراسم که با حضور شرافتی راد معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تربت‌حیدریه،سید عبدالمجید نژاد صفوی مدیرکل راه و شهرسازی، یاربی مدیر حراست و شکری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی برگزار شد، با حکم مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی، حسین ناطق به سمت سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های تربت‌حیدریه،مه ولات و زاوه منصوب شد.

در بخشی از این ابلاغیه آمده است، نظر به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی، به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های تربت‌حیدریه، مه ولات و زاوه منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از ایزد متعال، تأسی به اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، فرمان‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری، دولت خدمتگزار و اهداف و سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی در خدمت به مردم شریف میهن اسلامی، با عنایت و توجه به خط‌مشی‌های موردنظر همواره موفق و مؤید باشید.

گفتنی است در این مراسم از زحمات چندین ساله مهدی یوسفی تقدیر و تشکر شد و حسین ناطق به‌عنوان سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های تربت‌حیدریه، مه ولات و زاوه معرفی گردید.

image_printچاپ مطلب

Visits: 56