سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های گناباد و بجستان منصوب شد
سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های گناباد و بجستان منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی حامد گوهری به سمت سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های گناباد و بجستان منصوب شد.

به گزارش اختر شرق؛ در این مراسم که با حضور قربانی فرماندار شهرستان گناباد، سید عبدالمجید نژاد صفوی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی، یاربی مدیر حراست و شکری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی برگزار شد، حامد گوهری به سمت سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های گناباد و بجستان منصوب شد.

در بخشی از این ابلاغیه آمده است، نظر به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی، به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های گناباد و بجستان منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از ایزد متعال، تأسی به اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، فرمان‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری، دولت خدمتگزار و اهداف و سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی در خدمت به مردم شریف میهن اسلامی، با عنایت و توجه به خط‌مشی‌های موردنظر همواره موفق و مؤید باشید. گفتنی است در این مراسم از زحمات و تلاش‌های ارزنده حسین ناطق تقدیر و تشکر شد و حکم حامد گوهری به‌عنوان سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های گناباد و بجستان ابلاغ و اعطا شد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 63