سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی برای درج قیمت کالا ۷۲ ساعت مهلت داد
سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی برای درج قیمت کالا ۷۲ ساعت مهلت داد

کارشناس مسئول بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: واحدهای صنفی استان ۷۲ ساعت مهلت‌دارند نسبت به درج قیمت بر روی کالاهای مشمول طرح شفاف‌سازی قیمت‌ها اقدام کنند.

به گزارش اخترشرق وبه نقل از ایرنا؛ عباس اخوان افزود: در صورت درج نکردن قیمت بر روی کالاهای مشمول از سوی صاحبان واحدهای صنفی، پس از موعد مقرر مجازات سنگین برای آنان در نظر گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: تا زمانی که قیمت تولید بر روی کالاهای مشمول طرح شفاف‌سازی قیمت‌ها» به‌صورت صد درصد درج نشود، مردم سرگردان بوده و متضرر خواهند شد، بنابراین اصناف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای باید نسبت به درج قیمت بر روی کالا به‌نحوی‌که در معرض دید مصرف‌کنندگان قرار گیرد، اهتمام ویژه داشته باشند.

کارشناس مسئول بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: هزار و ۳۰۹ قلم کالا در گروه‌های مختلف مشمول اجرای طرح شفاف‌سازی قیمت‌ها از طریق درج قیمت تولید بر روی کالا هستند که این اقدام تاکنون برای ۶۱۸ قلم کالا اجراشده و ۸۴ واحد تولیدی مشمول این طرح‌شده‌اند.

وی افزود: بازرسان این سازمان با مشارکت اتاق اصناف بر اجرای این طرح به‌ویژه در نقاط پرتردد شهر مشهد نظارت می‌کنند.

اخوان ادامه داد: صاحبان صنوف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای باید در قالب یک الگوی یکسان که سازمان صنعت، معدن و تجارت در اختیار آنان قرار می‌دهد، نسبت به درج قیمت تولید بر روی کالاها اقدام کنند تا قیمت‌ها برای مصرف‌کنندگان ملموس باشد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 6