ساخت ۳۲۵۹ کلاس درس جدید در دو سال گذشته در خراسان رضوی
ساخت ۳۲۵۹ کلاس درس جدید در دو سال گذشته در خراسان رضوی

معاون پارلمانی رئیس جمهور از تلاش استان خراسان رضوی در جبران کاستی ها در کلاس های درس تقدیر کرد و گفت: ۳هزار و ۲۵۹ کلاس درس جدید در دو سال گدشته در استان ساخته شده که جبران حدود نیمی از کمبودها در این زمینه است.

به گزارش اختر شرق؛ سید محمد حسینی در مراسم آغاز سال تحصیلی در مشهد گفت: این اقدام تحولی جای خداقوت به استاندار خراسان رضوی و مدیرکل آموزش و پرورش دارد و امیدواریم همین روند در ادامه موجب رفع سایر کاستی‌ها در استان شود.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان آینده سازان کشور هستند و توشه لازم را داشته و ذخیره کنند تا در آینده ایران عزیز را پرافتخار سازند.

حسینی تاکید کرد: شعار مدرسه قوی، ایران قوی انتخاب مناسبی است، در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شاهد بودیم که معلمان و دانش‌آموزان روانه جبهه‌های جنگ شده و از تمامیت ارضی و انقلاب اسلامی دفاع می‌کردند. اگر این فداکاری و ایثار و شهادت طلبی نبود ما امروز یک ملت عزتمند نبودیم.

معاون پارلمانی رییس جمهور افزود: در دوران جنگ تحمیلی ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید شدند. ده‌ها هزار دانش آموز به جبهه رفتند و اگر این حماسه نبود معلوم نبود الان چه وضعیتی داشتیم.

حسینی تصریح کرد: در حوزه علم و دانش و اخلاق و معنویت مسئولیت سنگینی داریم و اگر می‌خواهیم این پرچم برافراشته باشد باید قوی باشیم.

معاون رییس جمهور تصریح کرد: در صنایع و تسلیحات نظامی و وجود موشک‌ها و پهبادها است که دشمن جرات نمی‌کند به ما حمله و تعرض کند. الان این عزت وجود دارد که رییس جمهور ما با اقتدار در مجمع عمومی سازمان ملل حضور پیدا می‌کند و نظام سلطه را محکوم می‌کند. قرآن را به دست می‌گیرد و می‌گوید چرا شما اعتقادات دیگران را مورد حمله قرار می‌دهید.

وی ادامه داد: همه این اتفاقات به پشتوانه این سابقه درخشان است. گذشتگان زحمات بسیاری کشیده‌اند. استاندار انقلابی شما از یادگاران دفاع مقدس است، در آن دوران تلاش کردند و امروز هم برای اعتلای کشور تلاش می‌کنند.

معاون رییس جمهور تصریح کرد: تاکید دولت بر مهارت آموزی است. الان واحدهای صنعتی فراوانی در کشور است که دنبال نیروی ماهر هستند.

وی افزود: افرادی که پشت‌کار داشتند و سعی و تلاش کردند در زندگی موفق شدند. لذا باید شما هم برای موفقیت همت و سعی و کوشش داشته باشید.

image_printچاپ مطلب

Visits: 12