ساخت پارک بانوان در بوستان کوهسنگی با حفظ سلامت درختان کهنسال
ساخت پارک بانوان در بوستان کوهسنگی با حفظ سلامت درختان کهنسال

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد گفت:در راستای تکالیفی که شورا برای احداث بوستان های بانوان به عهده شهرداری مشهد گذاشته، ساخت پارک بانوان کوهسنگی از سال گذشته به عنوان اولین بوستان ویژه بانوان در دوره ششم آغاز شد.

به گزارش اختر شرق؛ مهدی یعقوبی با بیان این خبر اظهار کرد: این بوستان در یک فضای یک هکتاری و با اعتبار۱۹ میلیارد تومان در حال ساخت می‌باشد که در آن ۷۰ هزار گونه مختلف گیاهی مثل درخت و گل‌های فصلی و دائمی و… کاشت شده است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد بیان کرد: پارک بانوان کوهسنگی دارای ۷۰۰ مترمربع زمین ورزشی والیبال و بدمینتون و ۴۵۰ متر مسیر ویژه دوچرخه سواری و یک مسیر پیاده روی سلامت برای نرمشهای صبحگاهی است و همه این مسیرها درحالی ساخته شده که به درختان قدیمی پارک کوهسنگی هیچ آسیبی نرسیده است.

یعقوبی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های خاص این بوستان یک هکتاری پیش بینی فضاها و امکانات ویژه‌ای برای مادران و کودکان است.

وی اضافه کرد: ما در جریان طراحی و ساخت بوستان بانوان کوهسنگی نگاه ویژه‌ای به کم توانان جسمی و حرکتی داشتیم و با ایجاد رمپ، دسترسی را برای توان یابان آسان کرده ایم.

image_printچاپ مطلب

Visits: 13