دیدار مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با استاندار خراسان رضوی
دیدار مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با استاندار خراسان رضوی
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و استاندار خراسان رضوی طی نشستی صمیمانه با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش اختر شرق؛ نشست مشترک سردار سرتیپ دوم پاسدار حسینعلی یوسفعلی ‌زاده مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی، ظهر امروز با حضور جمعی از مدیران این اداره کل در محل دفتر استاندار برگزار شد.


نظری استاندار خراسان رضوی در این نشست با بیان اینکه اعتقاد به نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید پیوست فرهنگی همه امورات و برنامه‌ها باشد، ابراز کرد: گرامیداشت مناسبت‌های مرتبط با دفاع مقدس و نشر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امروز که در برابر تهاجم همه‌جانبه دشمن در جنگ نرم قرار دارد، امری نیست که در تراکم برنامه‌های کاری مغفول بماند و فراموش شود بلکه به‌عنوان یک اقدام معرفتی و قلبی، باید همواره سرلوحه همه امور باشد.


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در ابتدای سخنان خود ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در راستای گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس در استان گفت: به لطف هم‌افزایی و پشتیبانی‌ دستگاه‌ها، ساختارها و تشکل‌های مردم‌ نهاد از دستورالعمل اجرایی برنامه‌های گرامیداشت چهل‌ویکمین سالگرد دفاع مقدس، این آیین‌های باشکوه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و به ‌طور موفقیت‌آمیز برگزار شد.


سردار یوسفعلی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: پنج عرصه راهبردی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ناظر بر احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس، ساخت یادمان‌های شهدای گمنام، تولید آثار فاخر ادبی و هنری، اقدامات تبلیغی و فضاسازی، تبلیغ در فضای مجازی، راه‎اندازی کتابخانه‎های دفاع مقدس و تدوین دانشنامه دفاع مقدس است که هرکدام زمینه لازم برای استمرار فعالیت‌های فرهنگی را ایجاد می‌کند.


وی با تأکید بر ضرورت تسریع عملیات احداث یادمان شهدای گمنام جبل‎النور مشهد افزود: علاوه بر مرکز فرهنگی، تکمیل یادمان‌های شهدا در استان و بالأخص یادمان شهدای جبل‎النور پارک کوهسنگی مشهد نیز به‌عنوان یک مطالبه مردمی مطرح است که باید با هم‌افزایی همه نهادهای متولی در دستورکار قرار بگیرد.


در انتهای این دیدار، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های استاندار خراسان رضوی در راستای برگزاری آیین تکریم و تجلیل پیشکسوتان استان و همکاری استانداری در ارتباط با تکمیل موزه دفاع مقدس استان، لوح تقدیر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با امضای سردار سرتیپ «بهمن کارگر» را به وی اعطا کرد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 17