دوره احسن الحدیث ویژه نخبگان قرآنی از کشورهای بحرین و عراق در مشهد مقدس برگزار شد
دوره احسن الحدیث ویژه نخبگان قرآنی از کشورهای بحرین و عراق در مشهد مقدس برگزار شد

دوره احسن الحدیث ویژه نخبگان قرآنی از کشورهای بحرین و عراق به همت موسسه قرآن و عترت بیت الحفاظ نرجس سلام الله علیها از موسسات دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش اخترشرق؛ در این دوره آموزش هایی از جمله تربیت مربی تفسیر قرآن کریم و شیوه تدریس مقامات صوت ولحن و شیوه های مدیریت در موسسات قرآنی با حضور اساتید دانشگاه و حوزه از جمله جناب آقای دکتر محمد صادق علمی آقای دکتر بحرانی استاد احمد عامری و استاد شیخ حسن قنبر برگزار شد.

 در طول این دوره از چند موسسه موفق قرآنی برای الگو برداری بازدید به عمل آمد از جمله موسسه تدبر در قرآن و سیره اهل بیت با مدیریت جناب آقای حجه السلام مقامی با فعالیت چاپ نشر کتب های تدبر در قرآن و تربیت مربی تدبر در قرآن، موسسه فاطمه الزهرا سلام الله علیها با موضوع فعالیت گسترده مهدویت با مدیریت سرکار خانم قرآنی و مدرسه قرآنی فاطمه الزهرا سلام الله علیها، همچنین موسسه بیت الحفاظ و آشنایی با چگونگی تربیت حافظ یکساله و پنج ساله و آشنایی با آموزش مقامات صوت و لحن.

 در برگزاری کارگاه‌های این دوره امور بین‌الملل آستان قدس رضوی همکاری داشت و یک روز کامل کارگاه در فضای باغ و گلخانه‌ای برگزار شد.

منبع: اداره کل فرهنگ وارشاد خراسان رضوی

image_printچاپ مطلب

Visits: 5