در ادامه موج پنجم کرونا اماکن ورزشی همچنان تعطیل است
در ادامه موج پنجم کرونا اماکن ورزشی همچنان تعطیل است

رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان گفت: با توجه به موج پنجم کرونا و وضعیت قرمز قوچان همچنین لزوم رعایت شیوه‌نامه‎‌های بهداشتی، تمام اماکن و رقابت‌های ورزشی به‌جز رشته‌های ورزشی گروه یک در سطح شهرستان قوچان با وضعیت قرمز، به دستور ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا تعطیل است.

به گزارش اختر شرق؛ محمد شایگان در این باره عنوان کرد: این تعطیلی تا پایان وضعیت  فعلی  ادامه دارد و فعالیت اماکن ورزشی خصوصی و دولتی ممنوع است.

وی بیان کرد: برابر بخشنامه ارسالی  اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی رشته‌های ورزشی گروه یک شامل تنیس، تیراندازی، اهداف پروازی فضای باز، تیر و کمان، چوگان، دوومیدانی، سوارکاری، قایقرانی، گلف، کوهنوردی، دوچرخه‌سواری و استخر روباز می‌توانند باوجود وضعیت قرمز نیز به فعالیت ادامه دهند.

شایگان اظهار کرد: جامعه ورزش از زمان آغاز شیوع کرونا بیشترین همکاری را داشته‌اند و باوجود ضرر و زیان باشگاه‌های خصوصی اما در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پیشگام بوده‌اند و حتی برخی باشگاه‌ها پیش از اعلام رسمی تعطیلی به‌صورت خودجوش باشگاه‌های خود را تعطیل کردند.

 رئیس اداره ورزش و جوانان  قوچان در پایان خاطرنشان کرد: این تصمیم با توجه به موج پنجم کرونا و قرمز شدن وضعیت قوچان برای حفاظت از سلامتی و جان همدیگر و رعایت دستورات ستاد ملی کرونا اتخاذ گردیده است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 58