خراسان رضوی رتبه اول پرداخت وام ازدواج در بهمن و اسفندماه سال ۱۴۰۲/تقدیر از بانک‌های برتر ارائه دهنده تسهیلات به زوجین
خراسان رضوی رتبه اول پرداخت وام ازدواج در بهمن و اسفندماه سال ۱۴۰۲/تقدیر از بانک‌های برتر ارائه دهنده تسهیلات به زوجین

کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان خراسان رضوی در قالب نشست با بانک‌های عامل ارائه دهنده تسهیلات ازدواج با حضور استاندار خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان خراسان رضوی در قالب نشست با بانک‌های عامل ارائه دهنده تسهیلات ازدواج با حضور یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین گنابادی نژاد معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری، نوری سرپرست معاونت هماهنگی و امور اقتصادی استانداری، مرتضوی معاون امور اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری، حجت الاسلام موسی فتوحی بازرس کل استان، حجت‌الاسلام والمسلمین پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان در سالن اجتماعات سردار شهید سلیمانی برگزار شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در این مراسم اظهار کرد: گره گشایی از زندگی مردم در همه ادیان و فرهنگ‌ها ارزشمند است و ما که مفتخر به همجواری با بارگاه منور رضوی هستیم باید افتخار کنیم در الگوهای مدیریتی، ارزش‌های رضوی را نشر دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین گنابادی نژاد به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی و ابلاغ سیاست‌های کلی خانواده از سوی ایشان اشاره کرد و گفت: بر این اساس با توجه به اهمیت فرمایشات مقام معظم رهبری، دستورات مهمی از سوی رئیس جمهور برای سهولت دریافت وام ازدواج صادر و مورد تاکید قرار گرفت.

وی تاکید کرد: بدین منظور با پیگیری‌های استاندار خراسان رضوی رتبه یک اعطای وام ازدواج را در بهمن و اسفندماه سال گذشته کسب کردیم که دستاورد مهمی بود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی خواستار شد: برای سال جاری باید طبق برنامه زمان‌بندی و به شکل متوازن در راستای پاسخگویی به متقاضیان وام ازدواج و فرزندآوری عملکرد خوبی داشته باشیم.

بازرس کل خراسان رضوی در این مراسم اظهار کرد: در شاخص‌های مختلف رشد و توسعه در سال ۱۴۰۲ نسبت به بسیاری از استان‌ها جلو هستیم.

سال گذشته را همراه‌تر از سال‌های قبل دیدیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسی فتوحی در ادامه با بیان اینکه همگرایی بین مسوولان تصمیم گیر در استان طی سال ۱۴۰۲ قابل توجه بود، افزود: این تعامل و هم‌افزایی ماندگار شد.

باید گفت؛ یکی از شاخص‌های شیوه حکومت صادقانه توجه به اقتصاد مستمندان بوده که نیاز می‌باشد با همت مدیران مختلف به این بخش توجه شود.

خوشبختانه در دولت اتفاقات خوبی در این حوزه‌ها صورت گرفته است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پرداخت وام ازدواج یک تکلیف است و خوشبختانه این کمک در استان انجام شده و صف انتظار متقاضیان به حداقل رسیده است که باید آن هم به صفر برسد.

حجت الاسلام والمسلمین پژمانفر با تاکید بر اینکه نهایتا یک ضامن قابل قبول است و حتی یارانه هم ضمانت می‌تواند باشد، افزود: برخی از بانک‌ها گاهی دو ضامن کسر از حقوق می‌خواهند که قطعا خلاف قانون است و باید دستگاه‌های نظارتی به این مسئله ورود کنند.

وی تاکید کرد: مردم باید شیرینی روان بودن اخذ تسهیلات وام ازدواج را حس کنند.

این چیزی است که قانون گذار می‌خواهد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم با حضور نماینده عالی دولت در خراسان رضوی از بانک‌های عامل برتر در حوزه ارائه تسهیلات ازدواج تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

image_printچاپ مطلب

Views: 9