خراسان رضوی در المپیک توکیو ۶ نماینده دارد
خراسان رضوی در المپیک توکیو ۶ نماینده دارد

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: از این استان ۶ نماینده شامل ورزشکار، داور و مربی در ۲ بخش المپیک و پاراالمپیک ۲۰۲۰ توکیو حضور دارند.

به گزارش اختر شرق؛ فرزاد فتاحی اظهار کرد: حسن تفتیان در دو و میدانی، مجید ناصری به‌عنوان داور مسابقات دوچرخه‌سواری المپیک و نوید مشجری به‌عنوان آنالایزر تیم ملی والیبال در مسابقات المپیک توکیو حضور دارند.

وی بیان کرد: هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان و رئیس کاروان پارالمپیک توکیو هم از خراسان رضوی در این رقابت‌های جهانی پس از برگزاری رقابت‌های المپیک شرکت خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: مهدی بابادی عضو تیم والیبال نشسته و حسن عبدی عضو تیم بسکتبال با ویلچر کشورمان نیز دیگر نمایندگان این استان در کاروان پارالمپیک توکیو هستند که حضورشان در این رقابت‌ها قطعی شده است.

فتاحی خاطرنشان کرد: حضور ورزشکاران خراسان رضوی در این دوره از بازی‌های المپیک در مقایسه با المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو برزیل کاهش نداشته است.

وی عنوان کرد: متأسفانه یک جودوکار استان به دلیل محرومیت تیم ملی جودو ایران از حضور در المپیک توکیو بازماند و دیگر نماینده استان در شمشیربازی نیز در رقابت با ورزشکاری از یک استان دیگر نتوانست امتیاز لازم را برای کسب سهمیه المپیک کسب کند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 1