جنگ ما جنگ حق و باطل است و این جنگ پایانی ندارد
جنگ ما جنگ حق و باطل است و این جنگ پایانی ندارد

نشست خبری ‌‌فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه تایباد با محوریت اعلام برنامه های هفته دفاع در محل دفتر فرماندهی برگزار شد

به گزارش اختر شرق؛ نشست خبری فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه تایباد با محوریت اعلام برنامه‌های هفته دفاع در محل دفتر فرماندهی برگزار شد. سرهنگ پاسدار حسین شمس، فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه تایباد ضمن تبریک ورود به ماه ربیع الاول و همزمانی آن با سالگرد هفته دفاع مقدس گفت: چهل و سه سال از دفاع مقدس هشت‌ساله می‌گذرد و جمهوری اسلامی دستاوردهای فراوانی به دست آورده است.

وی گفت: هفته دفاع پیش رو مصادف است با ایام هفته وحدت و آغاز امامت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه که سعی کرده‌ایم که برنامه‌های این هفته به این مناسبت‌ها هم بپردازد. وی با اشاره به فرمایشات امام انقلاب افزود: هشت سال دفاع مقدس زمینه‌هایی را ایجاد کرد که ضمن در هم شکستن ابهت شرق و غرب و به برکت حضور رزمندگان دفاع مقدس به عنوان گنجینه‌های ارزشی، و بدون در نظر گرفتن گروه‌بندی‌ها و دسته‌بندی‌ها از آن بهره بردیم و به موفقیت‌های مختلف در حوزه‌های علمی، نظامی، ورزشی و… دست یابیم.

سرهنگ شمس با ذکر کمک‌های کشورهای مختلف به صدام در جنگ هشت‌ساله گفت: همزمانی هفته دفاع و هفته وحدت یادآور وحدت و همدلی در دوران دفاع مقدس است که این دوران را به عنوان نماد وحدت ما به جهانیان ثابت کرد. در این دوران همه اقشار و همه ادیان همراه و همدل به دفاع از میهن پرداختند که نتیجه آن شکل گیری مقاومت در گوشه گوشه جهان و استکبارستیزی ملت‌ها است.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج تایباد گفت: در بحث انتقال ارزش‌های انقلاب، نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه و هنرمندان بسیار پر اهمیت است، در جنگ ترکیبی دشمن و جنگ رسانه، خبرنگاران و هنرمندان به عنوان افسران جنگ شناختی موظفند دستاوردهای مهم به دست آمده از دوران دفاع مقدس را به جوانان و نوجوانان انتقال دهند و رسالت خویش را به انجام برسانند.

وی گفت: با توجه به نزدیک شدن سالگرد اغتشاشات باید ذکر کنیم که دشمن با حمله به اخلاق و اعتقادات مردم ما و ایجاد اختلافات قومیتی و مذهبی قصد آسیب رساندن به انقلاب ما را دارد که بصیرت و الگوپذیری از شهدا و زمان‌شناسی تمام توطئه‌ها و نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد.

وی گفت: جنگ ما جنگ حق و باطل است و این جنگ پایانی ندارد و در برابر تمام فتنه‌ها با تجربه کسب شده در هشت سال دفاع مقدس قاطعانه ایستاده ایم.

وی با تقدیر و تشکر از مدیران و مسئولان ارشد شهرستان در همکاری و همیاری برگزاری با شکوه این ایام گفت: پیام رسان و منتقل کننده این شکوه خبرنگاران و اصحاب رسانه هستند که امیدوارم در این مسیر همچون همیشه جهاد تبیین را مدنظر داشته باشید.

وی با اشاره به آغاز برنامه‌های هفته دفاع با بیانات مقام معظم رهبری گفت: با غبار روبی مزار شهدا این هفته را آغاز خواهیم کرد. رژه موتوری، سخنرانی در جمع مردم توسط فرماندهی نیروی مقاومت، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، زنگ مدارس، برگزاری پنج یادواره آبروی محله و سرکشی از خانواده شهدا، تجلیل از سربازان وظیفه، توزیع بسته‌های لوازم التحریر و بسته‌های معیشتی، راه اندازی کارناوال و جنگ شادی، نورافشانی، افتتاح منازل معسرین، افتتاح کلاس‌های درسی، اعزام گروه‌های جهادی و پزشکی در گوشه گوشه شهر، محفل قرآن، شب شعر و خاطره، نصب یادمان‌های شهدا در شهرهای تایباد و کاریز از برنامه‌های این هفته است. لازم به ذکر است با توجه به همزمانی این هفته با هفته وحدت نشست وحدتی علمای تسنن و تشیع نیز در شهرستان برگزار خواهد شد که مجموعه برنامه‌های شهرستان در این ایام بالغ بر ۱۳۰ برنامه خواهد بود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 50