ثبت نام ۵ داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهر کاشمر
ثبت نام ۵ داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهر کاشمر

در چهارمین روز ثبت نام داوطلبین ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر کاشمر پنج نفر داوطلب به عنوان داوطلب ثبت نام کردند.

به گزارش اختر شرق؛ مسلم ساقی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان کاشمر در این باره گفت: در پایان چهارمین روز ثبت نام داوطلبین شوراهای اسلامی چهار نفر به صورت حضوری یک نفر از طریق برنامه غیر حضوری داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهر کاشمر ثبت نام نمودند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کاشمر با بیان این مطلب که از این تعداد یک نفر زن و چهار نفر مرد است، تصریح کرد: مدرک تحصیلی این افراد سه نفر کارشناسی ارشد، یک نفر دکتری و یک نفر لیسانس است.

ساقی با اشاره به اینکه چهار نفر این افراد متاهل و یک نفرمجرد است، عنوان کرد: شغل این افراد دو نفر فرهنگی، یک نفر آتش نشان، یک نفر بازاریاب و یک نفر مهندس است.

فرماندار کاشمر بیان کرد: با پایان روز چهارم ثبت نام تاکنون ۱۱ نفر، شامل ۱۰ مرد و یک زن ثبت نام کردند که مدرک تحصیلی این افراد یک نفر حوزوی، دو نفر لیسانس، یک نفر دکتری و هفت نفر کارشناسی ارشد می‌باشد.

فرماندار با بیان اینکه داوطلبین می‌توانند از طریق اپلیکیشن و بدون نیاز به مراجعه حضوری به فرمانداری ثبت نام نمایند، گفت: در مجموع سه نفر از طریق اپلیکیشن و هشت نفر به صورت حضوری در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کاشمر ثبت نام نمودند.

ساقی با بیان اینکه شغل این افراد در مجموع یک نفر حوزوی، سه نفر فرهنگی، سه نفر آزاد، یک نفر بازنشسته، دو نفر کارمند و یک نفر دانشجو است، تاکید کرد: ثبت نام داوطلبین تا ۲۶ اسفندماه ادامه دارد.

خبرنگار: فاطمه نبوی ثالث

image_printچاپ مطلب

Views: 153