تقدیر جمعی از مدیران از خبرنگار پیشکسوت کاشمری
تقدیر جمعی از مدیران از خبرنگار پیشکسوت کاشمری

جمعی از مدیران رسانه‌ای استان و مسئولان شهر کاشمر ضمن عیادت از «محمد حسین پورحسن» خبرنگار پیشکسوت کاشمری و نماینده روزنامه اطلاعات در این شهرستان، از زحمات وی تقدیر کردند.

حجت الاسلام والمسلمین جواد طاهری امام جمعه کاشمر، سید محسن فرجادی سرپرست روزنامه اطلاعات در خراسان رضوی، مجتبی نوریان و محمد جواد رنجبر اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی، علی اصغر مرادزاده رئیس شورای اسلامی شهر کاشمر، حامد ناصری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر، سیدهادی مهدیان مدیر کانون بسیج رسانه کاشمر، علیرضا افتخاری سردبیر دو هفته نامه آوای کاشمر و محبوبه وزیری مدیر مسئول دو هفته نامه سرو کاشمر با حضور در منزل محمد حسین پورحسن خبرنگار پیشکسوت کاشمری و نماینده روزنامه اطلاعات در این شهرستان، از وی که چند سالی است به دلیل عارضه قلبی، در منزل در بستر بیماری است، عیادت و ضمن تقدیر و تکریم او، برای وی آرزوی بهبودی کامل کردند.
امام جمعه کاشمر در این آیین با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی موجود در این شهرستان، خواستار توجه بیشتر رسانه‌های کشوری و معرفی این ظرفیت‌ها در روزنامه اطلاعات شد.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر جواد طاهری افزود: متاسفانه شهرستان کاشمر آن طور که باید در سطح ملی شناخته شده نیست و می‌طلبد رسانه‌های کشوری در این زمینه فعال‌تر شوند.
وی با تقدیر از زحمات چند ده‌ساله پورحسن و همچنین پرستاری‌های همسر وی، ادامه داد: برای حمایت از این خبرنگار قدیمی، پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.
سرپرست روزنامه اطلاعات در استان خراسان رضوی هم در این آیین گفت: پورحسن از نیمه دوم دهه ۳۰، نماینده روزنامه اطلاعات در شهرستان کاشمر بوده است و مکاتبات و پیگیری‌های وی در زمان تاخیر ارسال روزنامه به این شهرستان که نشان از دلسوزی و تعهد و وجدان کاری وی دارد، در اسناد موسسه اطلاعات موجود است.
سید محسن فرجادی با ابلاغ سلام و تقدیر دکتر صالحی نماینده ولی فقیه و سرپرست روزنامه اطلاعات به پورحسن و با اشاره به تاکید وی بر تکریم بازنشستگان موسسه اطلاعات، افزود: با دستور وی، پیگیری‌های لازم برای حمایت از پورحسن و عضویت وی در صندوق هنر در حال انجام است.
وی همچنین خواستار پیگیری مدیران شهرستان کاشمر برای اعطای نشان فرهنگ و هنر به پورحسن شد.
سرپرست روزنامه اطلاعات در خراسان رضوی همچنین از امام جمعه کاشمر که در این امر معروف استقبال و همراهی شایسته داشت، تقدیر کرد و گفت: قطعا استقبال و همراهی گرم خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی، مسئولان شهر همچون رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس شورای اسلامی شهر و تعدادی از مدیران رسانه شهرستان موجب برکت در فضای رسانه‌ای این منطقه و توجه بیشتر به پیشکسوتان می‌شود.
وی با بیان اینکه نمایندگان روزنامه‌ها حلقه اتصال رسانه به بدنه جامعه هستند و اگر این عزیزان طی سالهای گذشته نبودند، رسانه‌ها در هویت‌یابی و فراگیری اختلال داشتند، افزود: نسل روزنامه و مجله خوان ثمره تلاش‌های امثال آقای پورحسن است.
فرجادی با اشاره به فضای رسانه‌ای کاشمر و تعدد رسانه‌های پرنشاط، فعال و مستمر مکتوب و برخط در این شهرستان گفت: یکی از دلایل زنده بودن رسانه در کاشمر تلاش‌های پورحسن در زنده نگه داشتن روزنامه اطلاعات و نشریات آن در این منطقه است.
وی با اشاره به خلاقیت‌های پورحسن در توزیع و فروش روزنامه و مجلات اطلاعات اظهار کرد: وی با توجه به سطح درآمد افراد مختلف به هر شیوه‌ای حتی نسیه فروشی روزنامه و مجله به افراد کم بضاعت و یا نمایش روزنامه و مجله پشت شیشه مغازه‌شان برای رویت افرادی که قصد یا توان خرید نشریات را نداشتند، اقدام می‌کرد.
سرپرست نمایندگی روزنامه اطلاعات در خراسان رضوی تاکید کرد: پورحسن صدای مردم کاشمر از دوره قبل و بعد از انقلاب بوده و راوی صادق دردها و مشکلات این منطقه در روزنامه اطلاعات به شمار می‌روند.
در ادامه حاضران به بیان خاطراتی از پورحسن پرداختند و با اهدای هدایایی از سوی موسسه اطلاعات، خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی و جمعی از مدیران رسانه‌های کاشمر، از تلاش‌های پورحسن تقدیر کردند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 31