تقدیر از برگزیدگان هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی
تقدیر از برگزیدگان هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی

آیین تقدیر از برگزیدگان هفته پژوهش و فناوری استان با حضور استاندار خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ یعقوبعلی نظری امروز شانزدهم دی‌ماه در آیین تقدیر از برگزیدگان هفته پژوهش و فناوری استان که در محل سالن اجتماعات سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی استانداری برگزار شد ضمن تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از زائران سردار دل‌ها در کرمان اظهار کرد: امر پژوهش و تحقیقات ضمن برجسته‌سازی باید به حل مسائل منتهی شود.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه نفس پژوهش، پرداخت به علم و کشف مجهولات امری شایسته است، افزود: با توجه به وجود مسائل و گرفتاری‌هایی که در عرصه‌های مختلف داریم، بدیهی است که پژوهش مبتنی بر حل مسائل و ایجاد گشایش‌ها در اولویت است.

وی تاکید کرد: آنچه که مورد مطالبه ما، اساتید دانشگاه و صاحبان علم و تحقیق است، «ارتباط لایه میدان و سطح علمی» است که این مهم بسیار موثر است.

بنابر این برای تحقق اهداف پژوهشی با نگاه کاربردی، حتما رابطه بین دانشگاهیان، محققان و پژوهشگران با کسانی که در میدان، در سطح اجرا و لایه‌های عملیاتی مشغول هستند، فوق العاده حائز اهمیت است.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت فناور و دانش بنیان، ارائه نیازهای فناورانه و برگزاری رویدادها و کارگاه‌های آموزشی تخصصی از تاریخ ۹ الی ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۲ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد که طی این آیین عصر امروز از برگزیدگان آن تجلیل به عمل آمد. شایان ذکر است؛ تقدیر از هفت دانش آموز برتر، تقدیر از ۹ پژوهشگر برتر دانشگاه‌های آزاد اسلامی مشهد، مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی، امام رضا (ع)، نیشابور، فردوسی مشهد، علوم پزشکی مشهد، علوم اسلامی رضوی، تقدیر از سه شرکت دانش‌بنیان فناور برتر، تقدیر از دو شرکت دانش بنیان نوآور برتر، تقدیر از سه شرکت دانش‌بنیان نوپای برتر و تقدیر از سه شرکت فناور برتر پارک علم و فناوری استان؛ بخشی از این مراسم تجلیل بود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 3